Podczas salonu samochodowego w Genewie Skoda oficjalnie zaprezentowała swoje nowe logo. Zdaniem szefów firmy, stanowi to część tzw. nowego corporate design. Zmieni się logo, kolorystyka, a nawet wygląd salonów dealerskich.
Nowy design (pod hasłem "Nowa siła Skody") będzie używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacjach marki od 1 marca 2011. Logo Skody ma teraz mocniej zaakcentowane krawędzie i żywsze kolory. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. W okręgu nie ma już legendarnego "Skoda Auto" - zastąpiono je słowem "Skoda", umiejscowionym centralnie nad logo.
- Cieszymy się, że możemy wyrazić nowe mocne strony marki nie tylko poprzez przyszłe produkty, ale także w sposób, jaki prezentujemy się naszym partnerom i klientom. Skoda jest kojarzona z samochodami oferującymi wysoką jakość za rozsądną cenę, liczne innowacyjne rozwiązania i precyzyjne wykonanie. Wszystko to znajduje wyraźne odzwierciedlenie w naszym zaktualizowanym Corporate Design. Skoda zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej - podkreślił Jurgen Stackmann, członek zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?