Nowa Yamaha zasilana jest ekonomicznym, 4-suwowym silnikiem o pojemności 114 cm3, ukrytym w kompaktowym podwoziu. Korzysta on z technologii YMJET-FI (Yamaha Mixture Jet-Fuel Injection). W sensie technicznym system ten wykorzystuje dodatkowy, oprócz głównego, kanał wlotu powietrza w celu dostarczenia zdwojonej dawki powietrza, zapewniając lepszą mieszankę powietrzno-paliwową i tym samym zwiększając wydajność spalania.
Niewątpliwie zaletą jest jego niska waga - 98 kg i wymiary zbliżone do klasy 50 cm3. Promień skrętu wynosi tylko 1,8 metra, a więc o 0,2 m mniej niż modelu Neo's o pojemności 50 cm3. Skuter został wyposażony w siedzisko na wysokości 755 mm, które jest najniższe w tej kategorii. Posiada zintegrowane światło i kierunkowskazy oraz wbudowane, przednie kierunkowskazy w opływowym kształcie. W celu zwiększenia wygody D'elight został wyposażony w mały, otwierany schowek podręczny w okolicy kolan oraz haczyk do mocowania kasku i wysuwane podnóżki dla pasażera.
Nowy D’elight będzie dostępny w salonach dealerskich w drugiej połowie sierpnia 2013 roku. Trzeba będzie za niego zapłacić 8800 zł.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?