ForTwo drugiej generacji pojawił się na rynku w 2007 roku. Podstawowe założenia konstrukcyjne pozostały bez zmian, dlatego też to niewielkie auto, pomimo wydłużonego o 19 cm nadwozia, wciąż jest w stanie przewieźć tylko 2 osoby oraz niewielki ładunek. Dzięki małym rozmiarom, Smart ForTwo jest jednym z najpopularniejszych aut segmentu A.
By utrzymać zainteresowanie klientów, właściciel Smarta, koncern Daimler, postanowił przeprowadzić w tym roku facelifting najmniejszego pojazdu w swojej ofercie. Zmiany stylistyczne obejmują przeprojektowany przedni zderzak z grillem wypełnionym siatką o strukturze plastra miodu. Uwagę zwracają również powiększone wloty powietrza w które wkomponowano światła do jazdy dziennej typu LED.
Producent nie zdecydował się na zmiany w gamie jednostek napędowych. Klienci w dalszym ciągu będą mogli wybierać spośród kilku wersji silnika benzynowego o pojemności 1.0-litra, który generuje od 60 do 102 KM. Dla oszczędnych przewidziano 55-konny motor wysokoprężny 0.8 CDI, który według zapewnień Smarta zużywa średnio poniżej 3,5 l oleju napędowego na 100 km.
Auto pojawi się w salonach sprzedaży kilka dni po premierze na salonie w Genewie.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?