Sprzedaż nowych aut. Opel liderem segmentu B-SUV we wrześniu w Polsce

Paweł Piątek
Fot. Opel
Fot. Opel
Marka Opel odnotowała bardzo dobre wyniki sprzedaży samochodów osobowych i dostawczych na polskim rynku. Łączna sprzedaż marki wyniosła we wrześniu 1941 samochodów, czyli o 6,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku – 1825 egzemplarzy. Udział w rynku zwiększył się o 0,81 pp. z 4,22 proc. przed rokiem do 5,03 proc. obecnie.

Bardzo dobre wyniki we wrześniu zanotowały SUV-y Opla. Opel Mokka, ze sprzedażą 541 egzemplarzy, został liderem segmentu B-SUV we wrześniu, uzyskując w nim udział w wysokości 13,8 proc. Powodzeniem wśród klientów cieszył się również drugi przedstawiciel marki w kategorii B-SUV – Opel Crossland. Sprzedaż tego modelu we wrześniu wyniosła 290 egzemplarzy, co pozwoliło na zwiększenie udziału w segmencie o 0,8 pp. z 6,6 proc. przed rokiem do 7,4 proc. obecnie.

Bardzo dobre wyniki sprzedaży Mokki i Crosslanda, pozwoliły marce Opel we wrześniu na zajęcie pozycji lidera segmentu B-SUV, z łącznym udziałem przekraczającym 21 proc.

„Dzięki szerokiej ofercie nowych, atrakcyjnych SUV-ów oraz bardzo dobrej dostępności samochodów w salonach marki, odnotowaliśmy we wrześniu znaczący wzrost sprzedaży i udziału Opla na polskim rynku. Duża popularność Mokki i Crosslanda wśród naszych klientów zapewniła nam również pozycję lidera w segmencie B-SUV.” – powiedział Adam Męciński, dyrektor marki Opel w Polsce. „Pomimo trudności związanych z globalnym niedoborem półprzewodników, wpływających również na polski rynek, klienci Opla w Polsce mają szeroki wybór modeli dostępnych „od ręki” w autoryzowanych salonach sprzedaży naszej marki” – dodał.

Wyniki Opla we wrześniu są wynikiem, między innymi, trwającej obecnie ofensywy modelowej niemieckiej marki z mocną reprezentacją popularnych SUV-ów w gamie – Crosslanda, Mokki i flagowego Grandlanda. Ten ostatni, już wkrótce zadebiutuje na polskim rynku w zupełnie nowej odsłonie, wzmacniając pozycję marki w segmencie C-SUV. Nowy Opel Grandland będzie dostępny z odważną stylistyką z nowym obliczem marki Opel Vizor, cyfrowym kokpitem z panoramicznymi wyświetlaczami Opel Pure Panel oraz zaawansowaną technologią i szerokim wyborem napędów, w tym flagową hybrydą plug‑in oraz silnikami wysokoprężnym i benzynowym.

Zobacz także: Peugeot 308 w odmianie kombi

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty