Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 36080 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

SsangYong XLV. W Polsce od 59 900 zł

Data publikacji: Autor: (mm)

SsangYong XLV 

Po premierze Tivoli SsangYong zaprezentował podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie SsangYonga XLV - nową, wydłużoną wersję tego modelu, cechującą się zwiększoną przestrzenią bagażową i praktycznością. Samochód ten pokazywany był wcześniej jako koncept XLV-Air we Frankfurcie, a ponieważ spotkał się z przychylnym przyjęciem, koreańska firma zdecydowała się na uruchomienie masowej produkcji.

Fot. SsangYong SsangYong przedstawił cennik modelu XLV, który jest wydłużoną wersją Tivoli. Okazuje się, że auto jest jednym z najtańszych SUV-ów w Polsce.

SsangYong XLV 

Po premierze Tivoli SsangYong zaprezentował podczas tegorocznego salonusamochodowego w Genewie SsangYonga XLV - nową, wydłużoną wersję tego modelu, cechującą się zwiększoną przestrzenią bagażową i praktycznością. Samochód ten pokazywany był wcześniej jako koncept XLV-Air we Frankfurcie, a ponieważ spotkał się z przychylnym przyjęciem, koreańska firma zdecydowała się na uruchomienie masowej produkcji.

Fot. SsangYongPo premierze Tivoli, SsangYong zaprezentował podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie SsangYonga XLV - nową, wydłużoną wersję tego modelu, cechującą się zwiększoną przestrzenią bagażową i praktycznością. Samochód ten pokazywany był wcześniej jako koncept XLV-Air we Frankfurcie, a ponieważ spotkał się z przychylnym przyjęciem, koreańska firma zdecydowała się na uruchomienie masowej produkcji.

XLV oparty jest na tej samej konstrukcji co Tivoli i posiada ten sam rozstaw osi, czyli 2 600 mm. Odróżnia się wydłużonym o 235 mm nadwoziem za słupkiem C, dzięki czemu przestrzeń bagażowa zwiększona została do 720 litrów. Przy tym wszystkim udało się zachować wyróżniające Tivoli elementy wzornicze, m.in. sportowy wygląd coupe i płynną linię dachu.

Do wyboru przewidziano 1.6-litrowy silnik benzynowy dostarczający 128 KM mocy. Na tym jednak nie koniec, gdyż w ofercie dostępna jest także  1.6-litrowa jednostka wysokoprężna, która dostarcza 115 KM mocy. Zarówno jeden jak i drugi motor współpracuje z 6-biegową, ręczną skrzynią, a moc standardowo trafia na koła przedniej osi.

Redakcja poleca:

- Fiat Tipo. Test oszczędnej wersji 1.6 MultiJet
- Ergonomia wnętrza. Od niego zależy bezpieczeństwo!

- Spektakularny sukces nowego modelu. Kolejki w salonach!

Podstawowa cena modelu XLV to 59 900 zł. Za taką kwotę otrzymamy auto z benzynowym silnikiem w podstawowej wersji wyposażenia Crystal Base. W tej wersji samochód posiada 16-calowe felgi stalowe z oponami 205/60R i światła LED do jazdy dziennej. Wyposażony został również w tempomat oraz zestaw poduszek powietrznych. Kolejna wersja wyposażenia nazwana Crystal to dodatkowo m.in. klimatyzacja manualna oraz radio wbudowane w konsolę środkową. Poziom wyposażenia Quartz obejmuje m.in. czujniki zmierzchu i deszczu, a w topowej wersji Sapphire do dyspozycji jest m.in. dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, podgrzewana kierownica oraz skórzana tapicerka. Najtańszy Diesel to wydatek od 68 800 zł.

SsangYong stawia na niską cenę, a model XLV kojarzy się z Dacią Duster, która kosztuje od 39 900 zł. Koreańczycy aspirują jednak wyżej. Dla porównania Kia Sportage z benzynowym silnikiem 1.6 l 132 KM została wyceniona na 74 990 zł, natomiast Nissan Qashqai z motorem 1.2 l 115 KM to wydatek od 76 900 zł. 

 

SsangYong XLV 

Po premierze Tivoli SsangYong zaprezentował podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie SsangYonga XLV - nową, wydłużoną wersję tego modelu, cechującą się zwiększoną przestrzenią bagażową i praktycznością. Samochód ten pokazywany był wcześniej jako koncept XLV-Air we Frankfurcie, a ponieważ spotkał się z przychylnym przyjęciem, koreańska firma zdecydowała się na uruchomienie masowej produkcji.

Fot. SsangYong

SsangYong XLV

Po premierze Tivoli SsangYong zaprezentował podczas tegorocznego salonu samochodowego w Genewie SsangYonga XLV - nową, wydłużoną wersję tego modelu, cechującą się zwiększoną przestrzenią bagażową i praktycznością. Samochód ten pokazywany był wcześniej jako koncept XLV-Air we Frankfurcie, a ponieważ spotkał się z przychylnym przyjęciem, koreańska firma zdecydowała się na uruchomienie masowej produkcji.

Fot. SsangYong

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • pawełek (gość)

    Miałem okazję prowadzić Tivoli,zaskakuje dobra jakość wykonania w środku oraz dobre wygłuszenie,w każdym razie nie trąca tandetą jak Dacia Duster,którą też prowadziłem.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Ssangyong zdjęcia

Ssangyong dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl

Ssangyong Cena