Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37030 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

Subaru BRZ z mocniejszym silnikiem

Data publikacji: Autor: (pp)

Fot. Subaru Od momentu rynkowego debiutu, zarówno Toyota GT 86, jak i bliźniacze Subaru BRZ są powszechnie uważane za udane auta sportowe, których jedyną wadą są stosunkowo przeciętne osiągi. Drugi z tych modeli będzie od przyszłego roku oferowany w mocniejszej wersji.

Fot. SubaruSubaru BRZ dostępne jest tylko w jednej wersji silnikowej. 2-litrowy, wolnossący bokser generuje 200 KM, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 7,6 sekundy. W 2013 roku oferta zostanie powiększona i w salonach pojawi się mocniejsza odmiana 2-litrowej jednostki. Co ciekawe, w dalszym ciągu będzie pozbawiona doładowania, zaś jej moc ma oscylować wokół 230 KM.

Taką wartość udało się uzyskać dzięki modyfikacjom komputera sterującego silnikiem, układu dolotowego, systemu sterowania fazami rozrządu, jak również układu wydechowego. Poza mocniejszą jednostką, auto będzie się wyróżniało także 18-calowymi obręczami, za którymi będą się kryły tarcze hamulcowe o większej średnicy.

Auto będzie kosztowało ok. 15 tys. zł więcej, niż podstawowa wersja.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • maldolor (gość)

    Żeby doprecyzować zmiany w wersji STI należy dodać, że podniesiono maksymalne obroty do 7500, większe tarcze hamulcowe będą obsługiwane przez czterotłoczkowe hamulce i usztywnione zostało zawieszenie. Uważam, że już podstawowa wersja jest godna uwagi. Przeciętny kierowca powinien sobie dać rady z tą mocą przy tej wadze tyle tylko, że czytając komentarze na różnych krajowych portalach zwróciłem uwagę, iż prawdopodobnie w naszym kraju nie ma przeciętnych kierowców bo wszyscy "żądają" - WIĘCEJ MOCY!!!! ...żeby nie być objeżdżanym przez Golfy i Śkody, ponieważ kwidesencją motoryzacji w tym kraju jest "kto kogo "objedzie" lub kto komu odjedzie na światłach - hmmm ... to może zdelegalizujmy światła i pieszych - będzie bezpieczniej.

  • maldolor (gość)

    Żeby doprecyzować zmiany w wersji STI należy dodać, że podniesiono maksymalne obroty do 7500, większe tarcze hamulcowe będą obsługiwane przez czterotłoczkowe hamulce i usztywnione zostało zawieszenie. Uważam, że już podstawowa wersja jest godna uwagi. Przeciętny kierowca powinien sobie dać rady z tą mocą przy tej wadze tyle tylko, że czytając komentarze na różnych krajowych portalach zwróciłem uwagę, iż prawdopodobnie w naszym kraju nie ma przeciętnych kierowców bo wszyscy "żądają" - WIĘCEJ MOCY!!!! ...żeby nie być objeżdżanym przez Golfy i Śkody, ponieważ kwidesencją motoryzacji w tym kraju jest "kto kogo "objedzie" lub kto komu odjedzie na światłach - hmmm ... to może zdelegalizujmy światła i pieszych - będzie bezpieczniej.

  • maldolor (gość)

    sorry za podwójną edycję. Wystarczyło napisać ...przeczytajcie sobie dwa razy:)

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Subaru BRZ zdjęcia

Subaru BRZ dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl