Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Sukcesy i plany Renault Polska

Data publikacji: Autor: J.SZ.

 Nowe modele, salon firmowy w Warszawie i karta Galia

Osiągnięcie 10% udziału w rynku w porównaniu do 8,7% w 2001 roku, to powód do zadowolenia Renault Polska. Koncern sprzedał w ub. roku w naszym kraju 31.227 samochodów plasując się na trzecim miejscu za Fiatem i Škodą.

Sukces ten Renault zawdzięcza szerokiej ofercie samochodów - począwszy od twingo, thalii poprzez lagunę, która ciągle potwierdza swój rynkowy sukces, do samochodów dostawczych, których sprzedaż wzrosła między innymi dzięki 22 punktom sieci COF (Centrów Obsługi Firm, z których 17 to również Centra Obsługi Samochodów Klasy Wyższej). W ub. roku wzbogacono ofertę o samochody luksusowe - avantime i vel satis. Na sukces wpływa również ciągły rozwój oferty finansowania zakupów samochodów - "Nowa Formuła". Renault śledzi na bieżąco rozwój i zapotrzebowanie rynku. Renault Credit Polska wydało Blue Book - przewodnik po inwestycjach samochodowych skierowany do osób zarządzających parkami samochodowymi – publikację, która cieszy się dużym zainteresowaniem w związku z rosnącą sprzedażą dla klientów instytucjonalnych. Niewątpliwym sukcesem, który dodatkowo będzie miał wpływ na sprzedaż są dwie nagrody: pięć gwiazdek Euro NCAP oraz tytuł "Car of the Year" dla megane II. W ten sposób Renault stało się jedynym producentem, który ma aż 3 pięciogwiazdkowe samochody w swojej gamie!

Sukcesem jest również wpisanie programu "Droga i ja" do wykazu środków dydaktycznych zalecanych do użytku szkolnego przez MEN. Program "Droga i ja" został uhonorowany statuetką Moto Star.

Najważniejsze wyzwania w 2003 r.
Udany debiut megane II 3 i 5-drzwiowego oraz następnych wersji czyli sedana, kombi i cabrio powinno wpłynąć na większą sprzedaż tego auta w 2003 roku. Wprowadzenie espace IV oraz następcy scenica również powinno pomóc koncernowi w utrzymaniu a nawet zwiększeniu obecnego udziału w rynku.
Planuje się otwarcie salonu firmowego Renault Polska w Warszawie oraz dalszą konsolidację sieci w celu stabilizacji finansowej partnerów. W 2003 roku Renault Polska zaproponuje klientom finansowanie napraw serwisowych za pomocą karty kredytowej Galia (karta ta będzie również honorowana w wybranych sklepach).

Galia to...
system kart kredytowych dla sieci handlowych, posiadający 30-letnią tradycję w Europie i działający od dwóch lat w Polsce - zdobywa coraz większą popularność w naszym kraju a od 1 stycznia 2003 roku wkroczył również do salonów Renault w Polsce.
Galia jest popularnym system kart kredytowych, funkcjonującym w 25 dużych sieciach sprzedaży, m.in. hipermarketach Geant, sklepach Alpinus, Levis, Yves Rocher, TopWert, Kler, Vision Express, Vero Moda czy Nomi, na terenie całej Polski. Obok tradycyjnych zalet karty kredytowej, a więc możliwości dokonywania bezgotówkowych zakupów oraz związanego z tym bezpieczeństwa, a także odroczonego terminu spłaty, karta w systemie Galia oferuje możliwość rozłożenia spłaty zaciągniętego za jej pomocą kredytu na korzystne raty oraz dostęp do specjalnych przywilejów i rabatów oraz licznych promocji, organizowanych przez partnerów systemu.


Fot. Renault Megane II, Samochód 2003 Roku.

Do początku artykułu

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości