Sukcesy i plany Renault Polska

J.SZ.
Nowe modele, salon firmowy w Warszawie i karta Galia

Osiągnięcie 10% udziału w rynku w porównaniu do 8,7% w 2001 roku,
to powód do zadowolenia Renault Polska. Koncern sprzedał w ub. roku w naszym
kraju 31.227 samochodów plasując się na trzecim miejscu za Fiatem i Škodą.
Sukces ten Renault zawdzięcza szerokiej ofercie samochodów - począwszy
od twingo, thalii poprzez lagunę, która ciągle potwierdza swój rynkowy
sukces, do samochodów dostawczych, których sprzedaż wzrosła między innymi
dzięki 22 punktom sieci COF (Centrów Obsługi Firm, z których 17 to również
Centra Obsługi Samochodów Klasy Wyższej). W ub. roku wzbogacono ofertę
o samochody luksusowe - avantime i vel satis. Na sukces wpływa również
ciągły rozwój oferty finansowania zakupów samochodów - "Nowa Formuła".
Renault śledzi na bieżąco rozwój i zapotrzebowanie rynku. Renault Credit
Polska wydało Blue Book - przewodnik po inwestycjach samochodowych skierowany
do osób zarządzających parkami samochodowymi - publikację, która cieszy
się dużym zainteresowaniem w związku z rosnącą sprzedażą dla klientów instytucjonalnych.
Niewątpliwym sukcesem, który dodatkowo będzie miał wpływ na sprzedaż są
dwie nagrody: pięć gwiazdek Euro NCAP oraz tytuł "Car of the Year" dla
megane II. W ten sposób Renault stało się jedynym producentem, który ma
aż 3 pięciogwiazdkowe samochody w swojej gamie!
Sukcesem jest również wpisanie programu "Droga i ja" do wykazu środków
dydaktycznych zalecanych do użytku szkolnego przez MEN. Program "Droga
i ja" został uhonorowany statuetką Moto Star.
Najważniejsze wyzwania w 2003 r.
Udany debiut megane II 3 i 5-drzwiowego oraz następnych wersji czyli
sedana, kombi i cabrio powinno wpłynąć na większą sprzedaż tego auta w
2003 roku. Wprowadzenie espace IV oraz następcy scenica również powinno
pomóc koncernowi w utrzymaniu a nawet zwiększeniu obecnego udziału w rynku.

Planuje się otwarcie salonu firmowego Renault Polska w Warszawie oraz
dalszą konsolidację sieci w celu stabilizacji finansowej partnerów. W 2003
roku Renault Polska zaproponuje klientom finansowanie napraw serwisowych
za pomocą karty kredytowej Galia (karta ta będzie również honorowana w
wybranych sklepach).
Galia to...
system kart kredytowych dla sieci handlowych, posiadający 30-letnią
tradycję w Europie i działający od dwóch lat w Polsce - zdobywa coraz większą
popularność w naszym kraju a od 1 stycznia 2003 roku wkroczył również do
salonów Renault w Polsce.

Galia jest popularnym system kart kredytowych, funkcjonującym w 25
dużych sieciach sprzedaży, m.in. hipermarketach Geant, sklepach Alpinus,
Levis, Yves Rocher, TopWert, Kler, Vision Express, Vero Moda czy Nomi,
na terenie całej Polski. Obok tradycyjnych zalet karty kredytowej, a więc
możliwości dokonywania bezgotówkowych zakupów oraz związanego z tym bezpieczeństwa,
a także odroczonego terminu spłaty, karta w systemie Galia oferuje możliwość
rozłożenia spłaty zaciągniętego za jej pomocą kredytu na korzystne raty
oraz dostęp do specjalnych przywilejów i rabatów oraz licznych promocji,
organizowanych przez partnerów systemu.

Sukcesy i plany Renault Polska

Fot. Renault Megane II, Samochód 2003 Roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty