SUV Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2020. Niewielki lifting. Co zmienia?

Paweł Piątek
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2020 W Stelvio 2020 dodano także szereg nowych systemów bezpieczeństwa, w tym asystenta utrzymania pasa ruchu, aktywnego asystenta martwego pola, aktywny tempomat, asystenta jazdy w korku i asystenta autostrady - te trzy ostatnie elementy zostały po raz pierwszy systemowo połączone ze sobą, aby umożliwić półautonomiczną funkcję jazdy na poziomie 2.Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio 2020 W Stelvio 2020 dodano także szereg nowych systemów bezpieczeństwa, w tym asystenta utrzymania pasa ruchu, aktywnego asystenta martwego pola, aktywny tempomat, asystenta jazdy w korku i asystenta autostrady - te trzy ostatnie elementy zostały po raz pierwszy systemowo połączone ze sobą, aby umożliwić półautonomiczną funkcję jazdy na poziomie 2.Fot. Alfa Romeo
SUV Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio przeszedł niewielki lift zewnętrzny, uzupełniono także paletę kolorów nadwozia.

Zmiany zewnętrzne są stosunkowo niewielkie i obejmują nowe obudowy tylnych świateł LED z przyciemnioną blendą, nowe 21-calowe felgi aluminiowe i błyszczące, czarne wykończenie niektórych znaczków samochodu. Do listy opcji dodano również trzy nowe kolory nadwozia: 6C Villa d’Este Red, GT Junior Ocra i Montreal Green.

W ofercie akcesoriów tuningowych Mopar dostępna jest również nowa linia akcesoriów, która po raz pierwszy oferuje kupującym grill przedni wykonany z włókna węglowego, nowe osłony lusterek i tylny spojler.

Wewnątrz auta zmiany są równie niewielkie i dotyczą nowej skórzanej kierownicy i dźwigni zmiany biegów, można także wybrać czerwony lub zielony kolor pasów bezpieczeństwa.

Alfa zaktualizowała również centralny system informacyjno-rozrywkowy. Posiada on nowy interfejs i menu, które pozwala właścicielom m.in. na podgląd ciśnienia turbodoładowania, zużycia energii i aktualnej temperatury różnych komponentów.

W Stelvio 2020 dodano także szereg nowych systemów bezpieczeństwa, w tym asystenta utrzymania pasa ruchu, aktywnego asystenta martwego pola, aktywny tempomat, asystenta jazdy w korku i asystenta autostrady - te trzy ostatnie elementy zostały po raz pierwszy systemowo połączone ze sobą, aby umożliwić półautonomiczną funkcję jazdy na poziomie 2.

Układ napędowy i podwozie Stelvio Quadrifoglio pozostało bez zmian. Jednostka Bi-turbo V6 o pojemności 2,9 litra osiąga 503 KM z momentem obrotowym wynoszącym 600 Nm. Moc jest przekazywana do obu osi za pomocą automatycznej 8-biegowej skrzyni biegów. 

Auto trafi do salonów jeszcze w tym roku.

 Zobacz także: Tak prezentuje się nowy Jeep Compass

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty