Wszystko
o samochodach

Motocykle / Motocykle

Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP

Data publikacji: Autor: Karol Biela

Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP Nowy Suzuki GSX-R 1000 rok 2012 uzyskał kilka znaczących modyfikacji w stosunku do swojego poprzednika i na pewno nie można nazwać ich kosmetycznymi.

Motocykl swoją ostatnią przemianę przeszedł dwa lata temu, ale wciąż cieszy się ogromną popularność w klasie szosowych "ścigaczy" o pojemności 1000 cm3.

W nowym GSX-R1000 poddano modyfikacji: ramę, widelec przedni typu Big Piston i udoskonalono zaciski przedniego hamulca Brembo, typu monoblok z tarczami cieńszymi o 0,5 mm i lekkimi zaciskami.

Czterocylindrowy silnik o pojemności 999 ccm otrzymał tłoki pochodzące z motocykli startujących w MotoGP, które są 11% lżejsze od standardowych.

Udoskonaleniom towarzyszy również wprowadzenie pojedynczego układu wydechowego 4-2-1. Dzięki tym zmianom GSX-R1000 lepiej reaguje na otwarcie przepustnicy, ma większą moc w średnim zakresie obrotów, mniejsze zużycie paliwa (o ok. 8%) oraz jest lżejszy od poprzednika o 2 kilogramy!

Fot. Suzuki

Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP
  • Poprzednie zdjęcie
  • 1 / 1
  • Następne zdjęcie

Suzuki GSX-R 1000 - zmiany rodem z MotoGP

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości