W trakcie sześciu miesięcy 2011 roku z salonów Ferrari wyjechało łącznie 3577 aut. Jest to aż o 12% więcej niż rok temu w tym samym okresie. Włoska marka rozpoczęła także sprzedaż w Indiach, otwierając tam swoje przedstawicielstwo i zbierając już pierwsze zamówienia.
**CZYTAJ TAKŻE
Wyścigowe Ferrari 458 Italia Grand AmDwie turbiny w Ferrari 458 Italia
**
Amerykanie kupują najwięcej Ferrari. Od stycznia do czerwca 2011 roku sprzedało się tam 939 sztuk, na drugim miejscu są Chiny z wynikiem 378 aut, a na trzecim Niemcy, gdzie sprzedano 337 sztuk Ferrari.
Włoska marka czerpie zyski nie tylko ze sprzedaży aut, ale także z sieci swoich sklepów, w których sprzedaż wzrosła o prawie 50% w ostatnim półroczu. Największe zyski przynosi centrum Ferrari World w Abu Dhabi. Od listopada 2010 roku, salon z akcesoriami włoskiej marki odwiedziło ponad 600 tysięcy osób.
W Polsce warszawski salon Ferrari przy ul. Nowy Świat 6/12 sprzedał kilkadziesiąt aut. Najtańszy samochód kosztuje około miliona złotych. Firma nie ujawnia jednak dokładnych danych dotyczących ilości sprzedanych pojazdów w warszawskim salonie.
Źródło: moto.pl
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?