Zdecydowano, aby nie koncentrować się na tworzeniu od podstaw własnej technologii, lecz by skorzystać z oferty firm, które specjalizują się w tej dziedzinie. Ma powstać sieć partnerska, która pozwoli zrealizować projekt.
Syrena Meluzyna E3 to 3-drzwiowy, pięciomiejscowy hatchback o długości nadwozia 4063 mm, szerokości 1800 mm i wysokości 1493 mm, a jego rozstaw osi wynosi 2508 mm. Pojemność bagażnika to 550 litrów, po złożeniu oparć tylnej kanapy, rośnie do około 1153 litrów. Masa pojazdu - 1500 kg.
Zobacz także: Jak zadbać o akumulator?
Samochód ma posiadać wysokoobrotowy silnik klatkowy z przekładnią planetarną redukcyjną. Maksymalna ciągła moc znamionowa jest na poziomie 52 kW, z chwilową mocą do 120 kW (przez 30 sekund). Napęd trafi na przednią oś, ale w planach jest też wersja terenowa z napędem na cztery koła. Ma korzystać z dwóch silników elektrycznych.
Elektryczne Syrena zostanie wyposażona w akumulatory trakcyjne o pojemności 20 kWh, 30 kWh lub 40 kWh, w zależności od wersji pojazdu. Z domowego punktu ładowania (jednofazowy o mocy 7,4 kW) czas ładowania będzie wynosił od 5 do 9 godzin. Podpięcie zewnętrznej ładowarki z wykorzystaniem złącza CCS Combo 2 o mocy 50 kW pozwoli na naładowanie akumulatorów w 80 proc. od 20 do 40 minut, a w 100 proc. maksymalnie w dwie godziny.
Nie jest pewne kiedy auto zostanie wyprodukowanie i ile będzie kosztować.
Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?