Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 38345 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Samochody / Testy

Test Mercedes GLE 450 AMG 4Matic Coupe

Data publikacji: Autor: (łs) TVN Turbo/x-news

Mercedes GLE 450 AMG 4Matic Coupe 

Pierwsze egzemplarze Mercedesa GLE Coupe trafiły do polskich salonów w lipcu br. roku. Bazowy GLE 350d z 3-litrowym turbodieslem V6 o mocy 258 KM, 9-biegową przekładnią automatyczną 9G-Tronic oraz stałym napędem na obie osie 4Matic został wyceniony na 321 000 zł.

Fot. Mercedes Mercedes GLE Coupe wypełnia lukę między SUV-ami, czterodrzwiomy coupe i samochodami sportowymi. Jak sprawdza się 367-konna wersja 450 AMG 4Matic?

Fot. TVN Turbo/x-newsGLE Coupe stanowi pomost między coupe z łagodnie opadającą linią dachu oraz drzwiami bez ramek na szyby, a funkcjonalnymi i wszędobylskimi SUV-ami. W kabinie GLE Coupe może podróżować 5 osób, a bagażnik mieści 650-1720 litrów.

Największy rywal BMW X6 ma 4900 mm długości, 2003 mm szerokości, 1731 mm wysokości, a jego osie dzieli 2915 mm. Z przodu dostrzec możemy duże wloty powietrza, a z tyłu zdecydowano się na wąskie lampy. Zamontowano także plastikowe nakładki progów i nadkoli.

Mercedes GLE 450 AMG 4Matic Coupe 

Pierwsze egzemplarze Mercedesa GLE Coupe trafiły do polskich salonów w lipcu br. roku. Bazowy GLE 350d z 3-litrowym turbodieslem V6 o mocy 258 KM, 9-biegową przekładnią automatyczną 9G-Tronic oraz stałym napędem na obie osie 4Matic został wyceniony na 321 000 zł.

Fot. MercedesMercedes GLE Coupe będzie dostępny w pięciu wersjach silnikowych. Każda z jednostek współpracuje z automatyczną skrzynią (7- lub 9-biegową), a siły napędowe przenosi stały napęd na cztery koła 4Matic. Nowością jest wariant 450 AMG. To łącznik między słabszymi wersjami, a GLE firmowanymi przez AMG.

Do wyboru są wersje GLE 350 d (3.0 V6: 258 KM i 620 Nm; od 321 000 zł), GLE 400 (3.0 V6: 333 KM i 480 Nm; od 326 500 zł), GLE 450 AMG (3.0 V6: 367 KM i 520 Nm; od 363 500 zł), GLE 63 (5.5 V8: 557 KM i 700 Nm; od 550 500 zł) oraz GLE 63 S (5.5 V8: 585 KM i 760 Nm, od 599 000 zł).

Mercedes GLE 450 AMG 4Matic Coupe 

Pierwsze egzemplarze Mercedesa GLE Coupe trafiły do polskich salonów w lipcu br. roku. Bazowy GLE 350d z 3-litrowym turbodieslem V6 o mocy 258 KM, 9-biegową przekładnią automatyczną 9G-Tronic oraz stałym napędem na obie osie 4Matic został wyceniony na 321 000 zł.

Fot. MercedesNawet bazowa wersja została należycie wyposażona. Nie trzeba dopłacać m.in. za 20-calowe koła, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika, inteligentne reflektory diodowe, kamerę cofania, selektor trybów jazdy oraz rozwiązania z zaskresu bezpieczeństwa - asystenta bocznego wiatru Crosswind Assist oraz układ zapobiegania kolizjom.

Za dopłatą Mercedes oferuje m.in.: zawieszenie pneumatyczne Airmatic z aktywnym tłumieniem ADS Plus, aktywny tempomat z funkcjami jazdy półautonomicznej (Steering Assist i Stop&Go Pilot), system multimedialny Comand Online z 8-calowym ekranem i gładzikiem oraz wysokiej klasy nagłośnienie firmy Bang & Olufsen Sound.

Pierwsze egzemplarze Mercedesa GLE Coupe trafiły do polskich salonów w lipcu br. roku. Bazowy GLE 350d z 3-litrowym turbodieslem V6 o mocy 258 KM, 9-biegową przekładnią automatyczną 9G-Tronic oraz stałym napędem na obie osie 4Matic został wyceniony na 321 000 zł.

Mercedes GLE 450 AMG 4Matic Coupe 

Pierwsze egzemplarze Mercedesa GLE Coupe trafiły do polskich salonów w lipcu br. roku. Bazowy GLE 350d z 3-litrowym turbodieslem V6 o mocy 258 KM, 9-biegową przekładnią automatyczną 9G-Tronic oraz stałym napędem na obie osie 4Matic został wyceniony na 321 000 zł.

Fot. Mercedes

Mercedes GLE 450 AMG 4Matic Coupe

Pierwsze egzemplarze Mercedesa GLE Coupe trafiły do polskich salonów w lipcu br. roku. Bazowy GLE 350d z 3-litrowym turbodieslem V6 o mocy 258 KM, 9-biegową przekładnią automatyczną 9G-Tronic oraz stałym napędem na obie osie 4Matic został wyceniony na 321 000 zł.

Fot. Mercedes

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Robert (gość)

    Kupiłem GLE CUPE CDI nowy w salonie - sierpień 2015. Przynajmniej raz w tygodniu jestem w serwisie - ciągłe awarie skrzyni biegów 9G-tronic - tragedia !!! kompletnie niedopracowana. Odradzam

  • Ja (gość)

    Ja mam od maja ten model-ta sama skrzynia 9G, przejechane na ta chwile 18 tys km i zero problemow. Moze zle trafiles.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Jeep Grand Cherokee zdjęcia

Jeep Grand Cherokee dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Jeep Grand Cherokee Cena