„Nürburgring to bardzo wymagający tor, dlatego doskonale spełnia nasze wymagania w zakresie dostrojenia układu jezdnego europejskiej wersji modelu Corvette Stingray”, powiedział Jim Mero, inżynier ds. dynamiki pojazdów z General Motors. „Przykładamy szczególną uwagę do ustawień zawieszania i układu kierowniczego, ponieważ europejskie drogi różnią się od tych w Stanach Zjednoczonych. To samo dotyczy nawyków kierowców na obu kontynentach”.
Eksperci ds. technicznych Chevroleta prowadzą obecnie gruntowne testy dwóch egzemplarzy tego modelu na europejskich drogach w zróżnicowanych warunkach eksploatacji. Procedury testowe są częścią opracowanego przez GM programu kontroli jakości, który przechodzą wszystkie nowe modele Chevroleta przed wejściem do sprzedaży w Europie.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?