Chevrolet Enjoy, bo o nim mowa, to bliźniacza konstrukcja w stosunku do chińskiego modelu Wuling Hong Guang. Samochód zadebiutował na rynku chińskim w 2010 roku, a do Indii trafił trzy lata później. MPV ma długość 4305 mm, rozstaw osi 2720 mm oraz masę własną 1529 kg.
Auto zostało wyposażone w pasy bezpieczeństwa. To właśnie dzięki nim mają być chronieni pasażerowie oraz kierowca. Chevrolet Enjoy w podstawowej wersji nie posiada poduszek powietrznych.
Auto uderzyło w barierę z prędkością 64 km/h. Stwierdzono słabą ochronę głowy i klatki piersiowej kierowcy oraz zagrożenie kolan poprzez przemieszczenie się deski rozdzielczej. Wykryto wady konstrukcyjne pojazdu i niewystarczające standardy elementów wyposażenia aktywnego i pasywnego. Efektem jest brak jakiejkolwiek gwiazdki za ochronę osoby dorosłej. Dwie gwiazdki przyznano za ochronę najmłodszych pasażerów. Trzeba jednak wiedzieć, że fotelik ze względu na brak uchwytów ISOFIX, musiał być przymocowany za pomocą pasów bezpieczeństwa.
Zobacz także: Bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych Źródło: TVN Turbo/x-news
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?