To auto pokonało milion kilometrów. Nigdy nie jechało na lawecie

(ip)
Polo czwartej generacji Pana Sławomira zostało kupione 26 kwietnia 2004 roku w salonie marki Volkswagen w Piotrkowie Trybunalskim. Samochód, początkowo zarejestrowany jako ciężarowy, był używany w firmie transportowej i służył do przewozu kierowców. Bardzo często zdarzało się, że na liczniku VW Polo przybywało po 15 – 20 tys. km. miesięcznie. Po odbyciu „służby” w firmie Polo zostało przerejestrowane na samochód osobowy, używane jest do dziś.Fot. Volkswagen
Polo czwartej generacji Pana Sławomira zostało kupione 26 kwietnia 2004 roku w salonie marki Volkswagen w Piotrkowie Trybunalskim. Samochód, początkowo zarejestrowany jako ciężarowy, był używany w firmie transportowej i służył do przewozu kierowców. Bardzo często zdarzało się, że na liczniku VW Polo przybywało po 15 – 20 tys. km. miesięcznie. Po odbyciu „służby” w firmie Polo zostało przerejestrowane na samochód osobowy, używane jest do dziś.Fot. Volkswagen
Polo czwartej generacji Pana Sławomira zostało kupione 26 kwietnia 2004 roku w salonie marki Volkswagen w Piotrkowie Trybunalskim. Samochód, początkowo zarejestrowany jako ciężarowy, był używany w firmie transportowej i służył do przewozu kierowców. Bardzo często zdarzało się, że na liczniku VW Polo przybywało po 15 – 20 tys. km. miesięcznie. Po odbyciu „służby” w firmie Polo zostało przerejestrowane na samochód osobowy, używane jest do dziś.

 „Jestem z Polo niezwykle zadowolony. Przez milion kilometrów i 13 lat eksploatacji samochód nigdy mnie nie zawiódł. Auto nigdy nie było ani holowane, ani transportowane lawetą. Samochód zbudował sobie i marce taką renomę, że teraz cała rodzina jeździ Volkswagenami. Pod koniec minionego roku w firmie pojawi się kolejny model Volkswagena, tym razem Caddy. Polo wzbudza tyle pozytywnych emocji, że nawet moja dziesięcioletnia córka zapytała mnie niedawno czy na osiemnaste urodziny kupię jej nowe Polo” – powiedział Pan Sławomir, właściciel Polo z przebiegiem miliona kilometrów.

Samochód przeszedł gruntowny przegląd w serwisie. Podczas przeglądu wymieniono rozrząd, wszystkie filtry, pióra wycieraczek oraz przednie tarcze i klocki hamulcowe. „Samochód wzbudził sporą sensację w warsztacie. Nie często wykonuję przeglądy serwisowe przy przebiegu miliona kilometrów. Jak na taki przebieg, Polo Pana Sławomira jest w bardzo dobrym stanie. Poza czynnościami związanymi z okresowym przeglądem wymieniliśmy jedynie amortyzatory pokrywy bagażnika oraz mechanizm przednich wycieraczek. Jestem przekonany, że ten egzemplarz przejedzie jeszcze wiele kilometrów.” – powiedział mechanik Paweł Ładziak, który wykonywał przegląd Polo.

Zobacz także: Testujemy Porsche 718 Cayman

Zobacz także: Nowe Renault Espace

Na pytanie o receptę na bezawaryjny przebieg miliona kilometrów Pan Sławomir mówi: „Należy wybrać dobre auto. Następnie trzeba o nie dbać i regularnie je serwisować. Po gruntownym serwisie jestem przekonany, że idziemy z Polo na rekord, rozpoczynamy podróż do drugiego miliona kilometrów. 25 okrążeń Ziemi po równiku, bo taki dystans Polo już przejechało, to dla nas za mało. Chcemy więcej!”

Do dzisiaj Volkswagen sprzedał na świecie 14 milionów egzemplarzy Polo pięciu generacji. Miesiąc temu w Berlinie została zaprezentowana najnowsza, już szósta generacja małego Volkswagena.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty