TOP 20. Najtańsze nowe samochody w Polsce

Kamil Rogala
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.Fot. Maciej Jeziorek
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.Fot. Maciej Jeziorek
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.

UWAGA! Zestawienie było tworzone pod koniec września 2021 r. i jest aktualne na dzień publikacji. Cenniki zmieniają się bardzo dynamicznie, a poniższe zestawienie jest jedynie podstawową i orientacyjną prezentacją ofert. Prezentowane ceny są cenami katalogowymi, bez rabatów, promocji i upustów. 

Mitsubishi Space Star 1.2 71 KM (MT5) Entry – od 40 990 złotych

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Mitsubishi

Na start propozycja japońska, choć zapewne każdy spodziewał się tutaj Dacii Sandero. Ta jest odrobinę droższa, ale pojawi się kilka szczebelków niżej. Mitsubishi SpaceStar to maleństwo mierzące 3845 mm długości, 1665 mm szerokości i 1505 mm wysokości. Idealnie sprawdzi się w mieście, zaś przeciętnej mocy jednostka napędowa o ograniczonym apetycie na paliwo będzie wystarczającym motorem napędowym dla tego autka. W bazowej wersji dostaniemy… praktycznie podstawowe wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, bowiem w sferze komfortu zabraknie nawet klimatyzacji, radia, centralnego zamka, elektrycznie regulowanych szyb czy lusterek. To wszystko znajduje się w odmianie Inform Plus za 45 490 złotych. Chyba warto dopłacić.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Mitsubishi

Pojemność silnika – 1193 ccm
Moc maksymalna – 71 KM
Maksymalny moment obrotowy – 102 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 14,1 s
Prędkość maksymalna – 167 km/h
Zużycie paliwa – 5 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

-/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

-

Centralny zamek

-

Felgi aluminiowe

-

Kia Picanto 1.0 MPI 67 KM (MT5) M – od 39 990 złotych

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Kia

Odrobinę tańsza jest Kia Picanto z bazowym silnikiem 1.0 MPI o mocy 67 KM, manualną 5-biegową przekładnią i wyposażeniem M. Tu mamy do czynienia z jeszcze mniejszym autkiem, które mierzy 3595 mm długości, 1595 mm szerokości i 1485 mm wysokości. Bagażnik ma zaledwie 255 litrów pojemności, ale te kompaktowe wymiary mogą być zaletą koreańskiego maleństwa, które idealnie sprawdzi się w mieście, a bagażnik wystarczy na codzienne zakupy. Kolejną zaletą jest zapewne silnik MPI, który bezproblemowo przyjmie dobrej jakości instalację gazową, jest prosty i bezawaryjny. W porównaniu do poprzednika, bazowa odmiana ma zdecydowanie lepsze wyposażenie.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Kia

Pojemność silnika – 998 ccm
Moc maksymalna – 67 KM
Maksymalny moment obrotowy – 96 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 14,8 s
Prędkość maksymalna – 158 km/h
Zużycie paliwa – 4,8 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/S

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

S

Radioodtwarzacz

-

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Dacia Sandero 1.0 SCe 67 KM (MT5) Access – od 41 900 złotych

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Dacia

Dacia już jakiś czas temu straciła miano najtańszego auta na rynku, ale nadal jest niezwykle atrakcyjną ofertą dla mniej wymagających użytkowników. Nowe Sandero prezentuje się naprawdę nieźle, a za 41 900 złotych otrzymujemy stosunkowo duże, bo mierzące 4088 mm auto. Szerokość to 1848 mm a wysokość 1499 mm. Pojemność bagażnika również nie rozczarowuje – co najmniej 328 litrów.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Dacia

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 67 KM
Maksymalny moment obrotowy – 95 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 16,7 s
Prędkość maksymalna – 158 km/h
Zużycie paliwa – 4,7 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S (po stronie kierowcy)/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

-

Centralny zamek

-

Felgi aluminiowe

-

Hyundai i10 1.0 MPI 67 KM (MT5) Access – od 41 300 złotych

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Hyundai

Kolejny w zestawieniu jest Hyundai i10, który prezentuje podobny poziom, co Kia Picanto. Tutaj mamy jednak do czynienia ze stosunkowo nowym modelem, który prezentuje się naprawdę nieźle. Wymiary są bardzo skromne, bowiem auto mierzy 3670 mm długości, 1680 mm szerokości i 1480 mm wysokości. Pojemność bagażnika to równie oszczędne 252 litry, ale jak już wspomniałem wcześniej, do miasta to w zupełności wystarczy. Wnętrze jest bardzo ciekawe, choć w bazowej odmianie pozbawione wielu elementów, które poprawiają komfort. Na szczęście kilka dodatkowych pakietów z pewnością podniesie komfort użytkowania.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Hyundai

Pojemność silnika – 998 ccm
Moc maksymalna – 67 KM
Maksymalny moment obrotowy – 96 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 14,6 s
Prędkość maksymalna – 156 km/h
Zużycie paliwa – 4,9 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

-

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Citroen C1 1.0 VTi 72 KM (MT5) Live – od 43 250 złotych

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Citroen

Następna propozycja to Citroen C1 z silnikiem 1.0 VTi o mocy 72 KM i podstawowym wyposażeniem Live. To kolejne maleństwo, które idealnie sprawdzi się w mieście podczas kluczenia po ciasnych uliczkach i przy sprytnym omijaniu korków. Długość auta to 3466 mm, szerokość 1615 mm a wysokość 1460 mm. Pojemność bagażnika to zaledwie 196 litrów, ale na zakupy, plecak czy torbę na weekendowy wyjazd w zupełności wystarczy.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Citroen

Pojemność silnika – 998 ccm
Moc maksymalna – 72 KM
Maksymalny moment obrotowy – 93 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 14,1 s
Prędkość maksymalna – 160 km/h
Zużycie paliwa – 4,8 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

-/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

-

Centralny zamek

-

Felgi aluminiowe

-

Fiat Panda 1.0 Hybrid 70 KM (MT6) Panda – od 47 250 złotych

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Fiat

Pora na praktyczną, lubianą i ostatnio gruntownie zmodernizowaną Pandę. Co prawda gabaryty auta tego nie zwiastują – 3653 mm długości, 1643 mm szerokości i 1551 mm wysokości – ale mamy do czynienia z bardzo funkcjonalnym przedstawicielem segmentu B, który w bagażniku pomieści 225 litrów bagażu i zabierze na pokład pięć osób w dość przystępnych i komfortowych warunkach. Co prawda za ciekawy wygląd i lepsze wyposażenie trzeba dopłacić lub wybrać wyższy wariant, ale dla wielu osób takie auto z oszczędnym silnikiem do miasta będzie w zupełności wystarczające.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Fiat

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 70 KM
Maksymalny moment obrotowy – 92 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 13,9 s
Prędkość maksymalna – 164 km/h
Zużycie paliwa – 5,2 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

-

Centralny zamek

-

Felgi aluminiowe

-

Toyota Aygo 1.0 VVT-i 72 KM (MT5) X – od 44 900 złotych

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Toyota

Kolejna propozycja to klasyka gatunku, czyli Toyota Aygo w bazowej wersji X z jedynym silnikiem w ofercie – 1.0 VVT-i o mocy 72 KM. Oczywiście skrzynia manualna, napęd na przednie koła, sporo praktycznych rozwiązań i miniaturowe gabaryty. To wszystko sprawia, że auto jest idealne do miasta. Auto mierzy 3465 mm długości, 1615 mm szerokości i 1460 mm wysokości przy rozstawie osi 2340 mm.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Toyota

Pojemność silnika – 998 ccm
Moc maksymalna – 72 KM
Maksymalny moment obrotowy – 93 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 13,8 s
Prędkość maksymalna – 160 km/h
Zużycie paliwa – 5,3 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

-/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

-

Felgi aluminiowe

-

Dacia Duster 1.0 TCe 91 KM (MT6) Access – od 49 900 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Dacia

Z kolejną propozycją rumuńskiej marki zbliżyliśmy się do magicznej granicy 50 000 złotych. Za podstawową Dacię Duster z silnikiem 1.0 TCe o mocy 91 KM i z manualną skrzynią 6-biegową zapłacimy 49 900 złotych. To już dość duże auto, które może pełnić rolę rodzinnego. Mierzy 4341 mm długości, 1804 mm szerokości i 1633 mm wysokości. Rozstaw osi to 2673 mm. Pojemność bagażnika to przyzwoite 445 litry (1623 litry po złożeniu oparć). Co prawda napęd na cztery koła zaczyna się w najwyższej wersji, ale już tu mamy przyzwoity prześwit, który pozwoli wjechać nieco dalej.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Dacia

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 91 KM
Maksymalny moment obrotowy – 160 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 13,1 s
Prędkość maksymalna – 166 km/h
Zużycie paliwa – 6,1 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

-

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Kia Rio 1.2 DPI 84 KM (MT5) M – od 51 490 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Kia

Kolejny model w naszym zestawieniu przekracza granicę 50 000 złotych. To Kia Rio z silnikiem wolnossącym 1.2 DPI o mocy 84 KM z manualną 5-biegową przekładnią i wyposażeniem M. W porównaniu do modelu Picanto, który pojawił się wcześniej, tutaj mamy do czynienia z dużo większym autem, które mierzy 4065 mm długości, 1725 mm szerokości i 1450 mm wysokości przy rozstawie osi 2580 mm. Nie jest to auto tak obszerne jak np. Dacia Duster, ale bagażnik o pojemności 325 litrów powinien wystarczyć do codziennych obowiązków.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Kia

Pojemność silnika – 1197 ccm
Moc maksymalna – 84 KM
Maksymalny moment obrotowy – 118 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 13,1 s
Prędkość maksymalna – 173 km/h
Zużycie paliwa – 5,3 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

S

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Citroen C3 1.2 PureTech 83 KM (MT5) Live – od 52 100 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Citroen

Kolejne propozycje będą już o wiele ciekawsze, lepiej wyposażone, ale i coraz droższe. Model Citroen C3 to świetna propozycja dla tych, którzy szukają nietuzinkowego auta do miasta, który sprawdzi się również w roli samochodu rodzinnego. Mierząc 3996 mm długości, 1749 mm szerokości i 1747 mm wysokości, oferuje przyzwoity bagażnik o pojemności 300 litrów (922 litry po złożeniu kanapy). Lekka konstrukcja, ciekawy wygląd i przyzwoita dynamika czyni go niezłą propozycją na co dzień.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Citroen

Pojemność silnika – 1199 ccm
Moc maksymalna – 83 KM
Maksymalny moment obrotowy – 118 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 12,3
Prędkość maksymalna – 175 km/h
Zużycie paliwa – 5,3 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

-

Felgi aluminiowe

-

Dacia Logan 1.0 TCe LPG 91 KM (MT6) Essential – od 52 900 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Dacia

To jedno z najciekawszych aut w tym przedziale cenowym. Dacia Logan w bazowej odmianie Essential posiada silnik 1.0 TCe z fabryczną instalacją LPG o mocy 91 KM i 6-biegową skrzynię manualną. Nadwozie typu sedan mierzy 4396 mm długości, 1848 mm szerokości i 1501 mm wysokości. Rozstaw osi to 2649 mm. Bagażnik ma pojemność 528 litrów, a po złożeniu oparć kanapy jest to 1361 litrów. Pojemność zbiornika paliwa to 50 litrów, a dodatkowy zbiornik na LPG o pojemności 40 litrów sprawia, że zasięg auta to sporo powyżej 1000 kilometrów.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Dacia

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 91 KM (100 KM na LPG)
Maksymalny moment obrotowy – 170 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 11,6
Prędkość maksymalna – 186 km/h
Zużycie paliwa – 5,6 (7,2 LPG) l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Fiat 500 1.0 Hybrid 70 KM (MT6) Cult – od 53 300 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Fiat

Kolejna propozycja to klasyka gatunku – Fiat 500. Wielu utożsamia go z Fiatem 126p, czyli popularnym Maluchem i coś w tym jest. Auto jest małe, mierzy 3571 mm długości, 1627 mm szerokości i 1488 mm wysokości, jest dość ciasne, ale niezwykle sympatyczne i dzielne w mieście. Jest również niedrogie, a już w bazowej, najtańszej wersji dostajemy napęd hybrydowy! Owszem, to tylko miękka hybryda, ale działa sprawnie, szczególnie w mieście, a dla wielu zaletą będzie 6-biegowa przekładnia, która da wytchnienie także w trasie. Bardzo ciekawa propozycja, która już na starcie dostępna jest z rabatem.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Fiat

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 70 KM
Maksymalny moment obrotowy – 92 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 13,8
Prędkość maksymalna – 167 km/h
Zużycie paliwa – 4,9 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Suzuki Swift 1.2 DualJet SHVS (MT5) Premium – od 55 500 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Suzuki

Suzuki Swift od lat jest lubianą propozycją z segmentu B, oferującą ciekawą stylistykę, sportowe cechy i rozsądną cenę. Nie inaczej jest z bazową odmianą o dumnej nazwie Premium. Autko mierzy 3845 mm długości, 1735 mm szerokości i 1495 mm wysokości. Pojemność bagażnika jest dość skromna i wynosi 265 litrów (947 litrów po złożeniu oparć kanapy), ale dla większości będzie to w zupełności wystarczająca wartość.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Suzuki

Pojemność silnika – 1197 ccm
Moc maksymalna – 83 KM
Maksymalny moment obrotowy – 107 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 13,1
Prędkość maksymalna – 180 km/h
Zużycie paliwa – 4,9 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

S

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Fiat Tipo Sedan 1.0 T3 Turbo 100 KM (MT5) Tipo – od 62 700 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Fiat

Jakiś czas temu Fiat Tipo był hitem sprzedaży ze względu na niską cenę. Obecnie model ten mocno zdrożał, a najtańsza odmiana z silnikiem 1.4 Fire o mocy 95 KM powoli znika z oferty. W chwili obecnej najtańsza jest odmiana Sedan z silnikiem 1.0 T3 Turbo o mocy 100 KM. Auto jest dość duże i mierzy 4532 mm długości, 1792 mm szerokości i 1497 mm wysokości przy rozstawie osi 2636 mm. To pełnoprawny przedstawiciel segmentu C, a więc miła odmiana po małych autach miejskich. Pojemność bagażnika w standardowym układzie tylnej kanapy to przyzwoite 520 litrów.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Fiat

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 100 KM
Maksymalny moment obrotowy – 190 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 11,5
Prędkość maksymalna – 195 km/h
Zużycie paliwa – 5,3 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

-

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Suzuki Ignis 1.2 DualJet SHVS 83 KM (MT5) Comfort Plus – od 59 500 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Suzuki

Wracamy do segmentu B z niezwykle sympatycznym Suzuki Ignis. To małe, mierzące 3700 mm długości, 1660 mm szerokości i 1605 mm wysokości pudełeczko oferuje ponadprzeciętną zwrotność i przyzwoitą przestrzeń. Bagażnik o pojemności 260 litrów, po złożeniu oparć kanapy oferuje imponujące 1097 litrów pojemności! Zaskakujące, małe autko. Co ciekawe, w wyższych wersjach wyposażenia mamy do wyboru nawet napęd 4WD, który sprawia, że autko jest zaskakująco dzielne w lekkim terenie.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Suzuki

Pojemność silnika – 1197 ccm
Moc maksymalna – 83 KM
Maksymalny moment obrotowy – 120 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 12,7
Prędkość maksymalna – 165 km/h
Zużycie paliwa – 4,9 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

-

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Volkswagen Up! 3d 1.0 65 KM (MT5) move up! – od 56 990 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. VW

Samochód dla indywidualisty? Może nie, ale na pewno nie dla głowy rodziny, bowiem najtańszy Volkswagen Up! posiada 3-drzwiowe nadwozia, a to jest już dość rzadko spotykane na rynku. Auto w tej wersji mierzy 3600 mm długości, 1641 mm szerokości i 1504 mm wysokości (rozstaw osi to 2407 mm). Pojemność bagażnika to 251 litrów, a po złożeniu oparć dostajemy 951 litrów. Dla wyjątkowo wymagających jest również ciekawa odmiana GTI z silnikiem o mocy 115 KM.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. VW

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 65 KM
Maksymalny moment obrotowy – 91 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 15,6
Prędkość maksymalna – 163 km/h
Zużycie paliwa – 5,1 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

S

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Opel Corsa 1.2 75 KM (MT5) Corsa – od 55 790 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Opel

Kolejny model, który na naszym rynku cieszy się bardzo dużą popularnością, a poprzednie generacje nadal bardzo chętnie znajdują nowych nabywców na rynku wtórnym. Auto oferuje przyzwoitą przestrzeń Mierzy 4060 mm długości, 1765 mm szerokości oraz 1435 mm wysokości przy rozstawie osi 2538 mm. Przestrzeni nie zabraknie również w bagażniku, który oferuje standardowo 309 litrów lub aż 1015 litrów po złożeniu oparć kanapy.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Opel

Pojemność silnika – 1199 ccm
Moc maksymalna – 75 KM
Maksymalny moment obrotowy – 118 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 13,2
Prędkość maksymalna – 174 km/h
Zużycie paliwa – 5,3 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

-/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

S

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Renault Clio 1.0 Sce 67 KM (MT5) Zen – od 57 900 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Renault

Kolejne, równie lubiane na naszym rynku auto, tym razem z rynku francuskiego. Renault Clio w bazowej wersji oferuje silnik 1.0 Sce o mocy 67 KM, który zapewnia oszczędną jazdę, ale o dynamice lepiej zapomnieć. Auto mierzy 4050 mm długości, 1798 mm szerokości i 1440 mm wysokości. Nie można również narzekać na przestrzeń we wnętrzu przy rozstawie osi 2583 mm. Pojemność bagażnika w standardowym układzie to 340 litrów (po złożeniu oparć kanapy – 1069 litrów).

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Renault

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 67 KM
Maksymalny moment obrotowy – 95 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 17,1
Prędkość maksymalna – 160 km/h
Zużycie paliwa – 5,1 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

S

Radioodtwarzacz

-

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Skoda Fabia Combi 1.0 MPI 60 KM (MT5) Classic Ambition – od 57 650 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Skoda

Jeśli ktoś bardzo chce kupić Skodę Fabię z nadwoziem kombi, ale nie chce czekać na nową generację w tej wersji, może sięgnąć po poprzednią, fabrycznie nową. Czasami producenci zostawiają wybrane odmiany poprzednich wersji modeli mimo wprowadzenia nowej generacji. Taka jest właśnie Skoda Fabia Combi w wersji Classic Ambition z bazowym silnikiem 1.0 MPI o mocy zaledwie 60 KM. Taka moc w kombi? Jeśli ktoś ma dużo cierpliwości, czemu nie? Przestrzeni nie zabraknie, bowiem w bagażniku zmieści się aż 530 litrów bagażu, a po złożeniu oparć – 1395 litrów.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Skoda

Pojemność silnika – 999 ccm
Moc maksymalna – 60 KM
Maksymalny moment obrotowy – 95 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 16,2
Prędkość maksymalna – 164 km/h
Zużycie paliwa – 5,5 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/-

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

S

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-

Hyundai i20 1.2 MPI 84 KM (MT5) Classic Plus – od 61 000 zł

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Hyundai

Na koniec coś nietuzinkowego. Na pierwszy rzut oka to po prostu Hyundai i20, ale stylistyka auta naprawdę wyróżnia się z tłumi i nawet bazowa wersja wygląda dość ciekawie. To kolejny przedstawiciel segmentu B, a więc gabaryty nikogo nie powinny dziwić. Długość 4040 mm, szerokość 1775 mm, 1450 mm wysokości i 2580 mm rozstawu osi. Do tego przyzwoita pojemność bagażnika – od 301 do maksymalnie 1017 litrów po złożeniu oparć.

Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą
Najtańsze modele i wersje w ofertach producentów nierzadko są tylko magnesem na potencjalnych klientów, którzy skuszeni niską ceną skuszą się na droższą odmianę z lepszym wyposażeniem, silnikiem itp. Niekiedy jest to jednak niezła okazja na zakup naprawdę rozsądnie wycenionego auta z podstawowym wyposażeniem. Poznajmy najtańsze auta na naszym rynku.
Fot. Hyundai

Pojemność silnika – 1197 ccm
Moc maksymalna – 84 KM
Maksymalny moment obrotowy – 118 Nm
Przyspieszenie 0-100 km/h – 13,1
Prędkość maksymalna – 173 km/h
Zużycie paliwa – 5,2 l/100km

Podstawowe wyposażenie wersji bazowej

 

Klimatyzacja manualna/automatyczna

S/-

Elektrycznie sterowane szyby przód/tył

S/S

Elektrycznie regulowane lusterka boczne

S

Podgrzewane lusterka boczne

S

Radioodtwarzacz

S

Centralny zamek

S

Felgi aluminiowe

-


Zobacz także: Peugeot 308 w odmianie kombi

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty