Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37176 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Toyota Aygo 2018. Cennik miejskiego auta po liftingu

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Toyota Aygo 

Moc silnika została zwiększona do 72 KM (53 kW) przy 6 000 obr./min., zaś moment obrotowy wynosi 93 Nm przy 4 400 obr./min. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13,8 s (o 0,4 s szybciej) i rozpędza się do 160 km/h

Fot. Toyota Toyota Aygo to najpopularniejszy samochód segmentu A w Polsce. W czerwcu w salonach Toyoty pojawi się odświeżona wersja tego modelu. Poznaliśmy już cennik.

W podstawowej cenie 36 900 zł otrzymujemy bogato wyposażone auto m.in. w światła do jazdy dziennej i tylne światła pozycyjne LED oraz system audio z wyświetlaczem. Wyższa wersja x-play kosztuje od 42 900 zł.

Edycje specjalne

Aygo Prime x-cite wyróżnia się nowym lakierem Magenta oraz czarnym dachem. Auto otrzymało także 15-calowe, aluminiowe obręcze kół o czarnym wykończeniu, tapicerkę ze specjalnej tkaniny Manhattan z przeszyciami w kolorze Magenta, kolorowe wykończenia wentylatorów i dźwigni zmiany biegów oraz tablicę rozdzielczą w kolorze Piano Black.

Aygo Prime x-treme ma czarne nadwozie z czarnym obramowaniem przednich reflektorów kontrastujące ze sportowym oklejeniem i lusterkami bocznymi w kolorze Cyan. 15-calowe, aluminiowe koła o 10 ramionach otrzymały pierścienie w kolorze Cyan. We wnętrzu znajdziemy ozdobne elementy wykończenia oraz skórzano-materiałowe obicia siedzeń.

Redakcja poleca: Do 500 zł mandatu za ignorowanie nowego znaku

Obie edycje specjalne są wyposażone m.in. w kierownicę wielofunkcyjną, system multimedialny Toyota x-touch z kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 7", interfejsem Android Auto oraz Apple CarPlay, kamerę cofania i światła przeciwmgielne. Lakier metalizowany w obu wersjach jest oferowany bez dopłaty.

Systemy bezpieczeństwa czynnego

Pakiet Cool & Safe o wartości 3 000 zł obejmuje automatyczną klimatyzację, automatyczne światła z czujnikiem zmierzchu dwa systemy bezpieczeństwa czynnego – układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) i układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA). Ich zadaniem jest zapobieganie kolizjom lub ograniczanie ich skutków w wielu różnych sytuacjach na drodze.

Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) wykrywa inne pojazdy przed samochodem i w przypadku niebezpieczeństwa kolizji ostrzega kierowcę i zwiększa siłę hamowania, a jeśli kierowca nie zareaguje, uruchamia automatyczne hamowanie awaryjne, które redukuje prędkość o 30 km/h. System działa w zakresie prędkości 10-80 km/h.

Układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) pomaga zapobiec zderzeniom czołowym lub zajechaniu drogi pojazdowi na sąsiednim pasie. System wykrywa białe i żółte oznakowania poziome na drodze. Kiedy samochód zaczyna opuszczać swój pas ruchu bez włączonego kierunkowskazu, system ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym i świetlnym.

Zobacz także: Jak zadbać o akumulator?

Bardziej oszczędny silnik

Udoskonalony silnik 1,0 l VVT-i jest zgodny z normą emisji spalin Euro 6.2. Średnie zużycie paliwa dla standardowej wersji zostało ograniczone z 4,1 do 3,9 l/100 km (NEDC), co przekłada się na niższą o 5 g/km emisję CO2, która wynosi teraz 90 g/km. Wersja Eco przynosi dodatkowe oszczędności – zużywa tylko 3,6 l/100 km (NEDC) i emituje 83 g/km CO2. Według nowej procedury homologacyjnej (zgodnie z regulacją EC 2017/1153 oraz EC 2017/1231), emisja CO2 dla standardowej wersji wynosi 93 g/km, zaś dla odmiany Eco 86 g/km.

Moc silnika została zwiększona do 72 KM (53 kW) przy 6 000 obr./min., zaś moment obrotowy wynosi 93 Nm przy 4 400 obr./min. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13,8 s (o 0,4 s szybciej) i rozpędza się do 160 km/h. Nowy silnik wyróżnia się lepszą charakterystyką momentu obrotowego, którego wysokie wartości są dostępne przy niższych obrotach.

Toyota Aygo 2018 - cennik

Wersja 3-drzwiowa x x-play Prime x-cite Prime x-treme
1.0 VVT-i 72 KM 5 M/T benzyna 36 900 zł 42 900 zł  - -
Wersja 5-drzwiowa        
1.0 VVT-i 72 KM 5 M/T benzyna 37 900 zł 43 900 zł 52 500 zł 52 500 zł
1.0 VVT-i 72 KM x-shift benzyna 41 500 zł 47 500 zł 56 100 zł 56 100 zł

Dla porównania Opel Karl z benzynowym silnikiem 1.0 (75 KM) to wydatek także od 36 900 zł. Tyle samo przyjdzie zapłacić za Skodę Citigo z jednostką benzynową 1.0, ale o mocy 60 KM.

Toyota Aygo 

Moc silnika została zwiększona do 72 KM (53 kW) przy 6 000 obr./min., zaś moment obrotowy wynosi 93 Nm przy 4 400 obr./min. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13,8 s (o 0,4 s szybciej) i rozpędza się do 160 km/h

Fot. Toyota

Toyota Aygo

Moc silnika została zwiększona do 72 KM (53 kW) przy 6 000 obr./min., zaś moment obrotowy wynosi 93 Nm przy 4 400 obr./min. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 13,8 s (o 0,4 s szybciej) i rozpędza się do 160 km/h

Fot. Toyota

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • adalb (gość)

    Z cenami to już nieźle pojechali, poprzedni x-cite to 48 tys, teraz ponad 52 tys. Pewnie będzie się sprzedawał tylko na wyprzedaży. Auto fajne, w lepszych wersjach zabija je cena.

  • Mietek (gość)

    Bardzo prymitywny samochód. Seicento to był przy tym luxus.

  • tadek (gość)

    Z której strony prymitywny? Zauważ że to jest głownie samochód dla kobitek. Mogą go sobie spersonalizować jak chcą. Jak ktoś szuka samochodu o większych osiągach to mierzy z wyższej połki. Za takie cenniki (o nówkach mówię) nie spodziewaj się cudów techniki. To co jest do miasta potrzebne zdecydowanie ma

  • Klient (gość)

    Jesteśmy miłośnikami wyłącznie japońskiej motoryzacji ( Toyoty - Hondy ) więc udaliśmy sie do salonu z gotówką w kieszeni chcąc zakupić żonie tego małego mieszczucha.Auto bardzo spartańskie pomijając 3 cylindry, które dzisiaj stają się niestety normą.Plastiki, przyciski, suwaki najgorszego sortu do tego jakaś osłonka zamiast półki z tyłu i uchylane szyby jak w fiacie 126p rodem z PRL'u o gołych blachach wewnątrz zamiast tapicerki nie wspominając.To skutecznie zniweczyło nasze wyobrażenie o Aygo bo zupełnie nie rozumiem tak daleko idących oszczędności w aucie za ponad 50 tys.To nie seicento.Nawet próbująca naprawić ten wizerunek stacja multimedialna z kamerą cofania nic już nie wniosła bo po jeździe testowej z przykrością stwierdzam ,że Aygo jest bardzo męczące z uwagi na krótkie i wyjątkowo twarde siedzenia.Na to wszystko oczywiście można przymknąć oko wydając 30 tys bo tyle powinien właśnie kosztować ten pojazd w topowej wersji wyposażenie a nie blisko 55-60 tys. TO NIEPOROZUMIENIE !

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Toyota Aygo zdjęcia

Toyota Aygo dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Toyota Aygo opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Toyota Aygo Cena

Części dla marki Toyota

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

578 zł