Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Toyota C-HR. Po liftingu z mocniejszym napędem hybrydowym

Mariusz Michalak
Toyota C-HRToyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy. Unowocześniony design przodu i tyłu auta podkreśla charakterystyczną sylwetkę i rozpoznawalny styl crossovera Toyoty.Fot. Toyota
Toyota C-HRToyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy. Unowocześniony design przodu i tyłu auta podkreśla charakterystyczną sylwetkę i rozpoznawalny styl crossovera Toyoty.Fot. Toyota
Toyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy. Unowocześniony design przodu i tyłu auta podkreśla charakterystyczną sylwetkę i rozpoznawalny styl crossovera Toyoty.

Toyota C-HR będzie teraz dostępna z dwoma napędami hybrydowymi do wyboru. Nowy napęd Hybrid Dynamic Force z silnikiem 2,0 l o łącznej mocy 184 KM dołącza do napędu z silnikiem 1,8 l o całkowitej mocy 122 KM.  Napęd 1.8 emituje średnio od 109 g/km CO2, zaś nowy układ hybrydowy 2.0 generuje od 118 g/km CO2 (według WLTP).

Hybrydowy crossover Toyoty otrzymał nowy system multimedialny, który rozszerza ofertę Toyoty w zakresie łączności z telefonem i dostępnych aplikacji. Umożliwia on pełną integrację z telefonem za pośrednictwem Apple CarPlay™ i Android Auto™. Nowością jest także nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami. Nowa wersja multimediów będzie dostępna we wszystkich wersjach wyposażenia.

Toyota C-HR po faceliftingu ma przeprojektowane pasy przedni i tylny – teraz jeszcze mocniej podkreślają one nowoczesny charakter crossovera. Samochód zachowuje przy tym swoją dynamiczną, nawiązującą do coupe sylwetkę oraz najbardziej rozpoznawalne cechy stylu.

Przednie i tylne reflektory zostały wykonane w technologii LED klasy premium. Światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy połączono w jeden projektor tworzący płynną linię powyżej głównego reflektora. Z tyłu nowe lampy zespolone są połączone lśniącym czarnym spojlerem, z którym tworzą spójną całość.

Elektroniczne wspomaganie kierownicy zostało zoptymalizowane, aby zapewnić lepsze wrażenia podczas prowadzenia. Toyota C-HR z napędem hybrydowym 2.0 ma zmodyfikowane zawieszenie, które zwiększa komfort jazdy przy zachowaniu dotychczasowych doskonałych właściwości jezdnych Toyoty C-HR. We wszystkich wersjach wyposażenia kabina została jeszcze lepiej wytłumiona.

tab1 napedy hybrydowe Toyoty C HR

Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty