Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39047 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

Toyota C-HR. Po liftingu z mocniejszym napędem hybrydowym

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Toyota C-HR

Toyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy. Unowocześniony design przodu i tyłu auta podkreśla charakterystyczną sylwetkę i rozpoznawalny styl crossovera Toyoty.

Fot. Toyota Toyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy. Unowocześniony design przodu i tyłu auta podkreśla charakterystyczną sylwetkę i rozpoznawalny styl crossovera Toyoty.

Toyota C-HR będzie teraz dostępna z dwoma napędami hybrydowymi do wyboru. Nowy napęd Hybrid Dynamic Force z silnikiem 2,0 l o łącznej mocy 184 KM dołącza do napędu z silnikiem 1,8 l o całkowitej mocy 122 KM.  Napęd 1.8 emituje średnio od 109 g/km CO2, zaś nowy układ hybrydowy 2.0 generuje od 118 g/km CO2 (według WLTP).

Hybrydowy crossover Toyoty otrzymał nowy system multimedialny, który rozszerza ofertę Toyoty w zakresie łączności z telefonem i dostępnych aplikacji. Umożliwia on pełną integrację z telefonem za pośrednictwem Apple CarPlay™ i Android Auto™. Nowością jest także nawigacja ze zdalnie aktualizowanymi mapami. Nowa wersja multimediów będzie dostępna we wszystkich wersjach wyposażenia.

Zobacz także: Jak oszczędzać paliwo?

Toyota C-HR po faceliftingu ma przeprojektowane pasy przedni i tylny – teraz jeszcze mocniej podkreślają one nowoczesny charakter crossovera. Samochód zachowuje przy tym swoją dynamiczną, nawiązującą do coupe sylwetkę oraz najbardziej rozpoznawalne cechy stylu.

Przednie i tylne reflektory zostały wykonane w technologii LED klasy premium. Światła do jazdy dziennej i kierunkowskazy połączono w jeden projektor tworzący płynną linię powyżej głównego reflektora. Z tyłu nowe lampy zespolone są połączone lśniącym czarnym spojlerem, z którym tworzą spójną całość.

Elektroniczne wspomaganie kierownicy zostało zoptymalizowane, aby zapewnić lepsze wrażenia podczas prowadzenia. Toyota C-HR z napędem hybrydowym 2.0 ma zmodyfikowane zawieszenie, które zwiększa komfort jazdy przy zachowaniu dotychczasowych doskonałych właściwości jezdnych Toyoty C-HR. We wszystkich wersjach wyposażenia kabina została jeszcze lepiej wytłumiona.

tab1 napedy hybrydowe Toyoty C HR

Zobacz także: Testujemy Volkswagena Polo

Toyota C-HR

Toyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy. Unowocześniony design przodu i tyłu auta podkreśla charakterystyczną sylwetkę i rozpoznawalny styl crossovera Toyoty.

Fot. Toyota

Toyota C-HR

Toyota C-HR debiutuje z nową gamą napędów, nowym systemem multimedialnym oraz poprawionym elektronicznym wspomaganiem kierownicy. Unowocześniony design przodu i tyłu auta podkreśla charakterystyczną sylwetkę i rozpoznawalny styl crossovera Toyoty.

Fot. Toyota

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • sdf (gość)

    Tera to tak. Brałbym jakby nie była taka brzydka

  • Natan (gość)

    No co Ty? Wygląda super! A wersja z 184 KM jest bardzo ciekawa w tym segmencie. Konkurenci nie mają z nią szans

  • Krim (gość)

    do sdf - już ty wiesz, kto jest brzydki ... :) , akurat, ten samochód, jako jeden z niewielu odzwierciedla XXI wiek .

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Toyota C-HR zdjęcia

Toyota C-HR dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Toyota C-HR opinie

Oceń swoje auto

Toyota C-HR Cena