Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Toyota C-HR. Teraz także z mocniejszym napędem hybrydowym. Ile kosztuje?

Mariusz Michalak
Toyota C-HRDo gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie pozostaje napęd hybrydowy 1.8 o mocy 122 KM – tym samym Toyota C-HR to drugi po nowej Corolli model, w którym marka realizuje strategię oferowania na europejskim rynku dwóch napędów hybrydowych do wyboru. Do gamy Toyoty C-HR należy także 116-konny, benzynowy silnik 1.2 Turbo. Doładowana jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią Multidrive S, która może przenosić napęd na przednie koła lub na obie osie.Fot. Toyota
Toyota C-HRDo gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie pozostaje napęd hybrydowy 1.8 o mocy 122 KM – tym samym Toyota C-HR to drugi po nowej Corolli model, w którym marka realizuje strategię oferowania na europejskim rynku dwóch napędów hybrydowych do wyboru. Do gamy Toyoty C-HR należy także 116-konny, benzynowy silnik 1.2 Turbo. Doładowana jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią Multidrive S, która może przenosić napęd na przednie koła lub na obie osie.Fot. Toyota
Do salonów Toyoty wkracza nowa Toyota C-HR z odświeżonym designem nadwozia, unowocześnionym wnętrzem i wzbogaconą gamą napędów.

Debiutujący w 2016 roku crossover Toyota C-HR był zupełnie nową propozycją w gamie marki, a jego odważny design zrewolucjonizował stylistykę Toyoty. Model, który obecnie wchodzi na rynek, ma przeprojektowane pasy przedni i tylny oraz nowe światła LED. Nowością jest także oferowany w standardzie system multimedialny z integracją Android Auto i Apple CarPlay.

Toyota C-HR. Nowy napęd hybrydowy

Toyota C-HRDo gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie
Toyota C-HR

Do gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie pozostaje napęd hybrydowy 1.8 o mocy 122 KM – tym samym Toyota C-HR to drugi po nowej Corolli model, w którym marka realizuje strategię oferowania na europejskim rynku dwóch napędów hybrydowych do wyboru. Do gamy Toyoty C-HR należy także 116-konny, benzynowy silnik 1.2 Turbo. Doładowana jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią Multidrive S, która może przenosić napęd na przednie koła lub na obie osie.

Fot. Toyota

Do gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie pozostaje napęd hybrydowy 1.8 o mocy 122 KM – tym samym Toyota C-HR to drugi po nowej Corolli model, w którym marka realizuje strategię oferowania na europejskim rynku dwóch napędów hybrydowych do wyboru. Do gamy Toyoty C-HR należy także 116-konny, benzynowy silnik 1.2 Turbo. Doładowana jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią Multidrive S, która może przenosić napęd na przednie koła lub na obie osie.

[b]Toyota C-HR. Cztery konfiguracje i edycja specjalna[/b]

Nowa Toyota C-HR to samochód o bogatym wyposażeniu w standardzie, dostępny w dwóch odmianach oraz w wersji specjalnej Premiere Edition.

Już w podstawowej odmianie Comfort znajdziemy system multimedialny z ekranem dotykowym 8 cali, interfejsem Android Auto i Apple Car Play oraz z Bluetooth i kamerą cofania. Standardowe są także światła przednie i do jazdy dziennej LED, światła przeciwmgielne, 17-calowe felgi aluminiowe oraz kolorowy wyświetlacz TFT między zegarami. Na liście widnieją także elektryczne szyby, dwustrefowa klimatyzacja, elektryczne, podgrzewane lusterka i miękkie wykończenie deski rozdzielczej. Toyota C-HR Comfort Hybrid jest wzbogacona m.in. o usługi Toyota Connected Car.

W wersji Style samochód otrzymuje ponadto przyciemniane tylne szyby i chromowane listwy okienne, 18-calowe koła aluminiowe, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czujnik deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, a także podgrzewanie przednich foteli i kierownicy, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy i elementy wykończenia wnętrza w kolorze Piano Black.

Toyota C-HRDo gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie
Toyota C-HR

Do gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie pozostaje napęd hybrydowy 1.8 o mocy 122 KM – tym samym Toyota C-HR to drugi po nowej Corolli model, w którym marka realizuje strategię oferowania na europejskim rynku dwóch napędów hybrydowych do wyboru. Do gamy Toyoty C-HR należy także 116-konny, benzynowy silnik 1.2 Turbo. Doładowana jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią Multidrive S, która może przenosić napęd na przednie koła lub na obie osie.

Fot. Toyota

Pełne światła LED, klimatyzacja dwustrefowa z technologią Nanoe, elektrycznie składane lusterka, inteligentny kluczyk i częściowo skórzana tapicerka wzbogacają wyposażenie auta w wersji Executive, dostępnej z napędami hybrydowymi. Wersja Selection zostaje rozbudowana o dwukolorowe nadwozie, inteligentny system automatycznego parkowania SIPA i system doświetlania zakrętów, a także skórzaną tapicerkę i elektrycznie regulowany fotel kierowcy. Wersja ta została uatrakcyjniona systemem oświetlenia przestrzeni wokół pojazdu z logo „Toyota C-HR”, zamontowanym na lusterkach zewnętrznych.

Z okazji wejścia na rynek Toyota oferuje nowego crossovera w specjalnej odmianie Premiere Edition, która została dodatkowo wzbogacona o nawigację satelitarną z 3-letnią aktualizacją map, a także o system audio JBL klasy premium z 8 głośnikami i subwooferem, który dla wersji Executive i Selection jest oferowany w pakiecie.

[b]Toyota C-HR. Systemy bezpieczeństwa czynnego [/b]

Toyota C-HRDo gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie
Toyota C-HR

Do gamy napędów dołącza układ 2.0 Hybrid Dynamic Force o mocy 184 KM, który rozpędza crossovera od 0 do 100 km/h w 8,2 s. Jednocześnie w ofercie pozostaje napęd hybrydowy 1.8 o mocy 122 KM – tym samym Toyota C-HR to drugi po nowej Corolli model, w którym marka realizuje strategię oferowania na europejskim rynku dwóch napędów hybrydowych do wyboru. Do gamy Toyoty C-HR należy także 116-konny, benzynowy silnik 1.2 Turbo. Doładowana jednostka współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów lub bezstopniową przekładnią Multidrive S, która może przenosić napęd na przednie koła lub na obie osie.

Fot. Toyota

Do standardowego wyposażenia wszystkich wersji należy pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, na który składają się tempomat adaptacyjny ACC, układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) i automatyczne światła drogowe (AHB). Ponadto Toyota C-HR Hybrid otrzymuje we wszystkich konfiguracjach system automatycznego powiadamiania ratunkowego (eCall), a także układ wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC).

W wersji Style Hybrid oraz wyższych, do standardowych systemów bezpieczeństwa czynnego dołącza układ detekcji przeszkód (ICS), zapobiegający kolizjom podczas manewrów. System ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA) z funkcją hamowania oraz układ monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM) należą do wyposażenia Selection i Premiere Edition.

[b]Toyota C-HR. Ceny nowego modelu[/b]

Wersja Comfort jest oferowana dla Toyoty C-HR z silnikiem 1.2 Turbo od 94 900 zł, zaś z napędem hybrydowym 1.8 w specjalnej ofercie premierowej od 103 900 zł. Nowy układ hybrydowy 2.0 jest dostępny od wersji Style w cenie od 123 900 zł. Toyota C-HR Selection Hybrid z dwukolorowym nadwoziem kosztuje w ofercie premierowej od 126 900 zł, zaś Premiere Edition z najmocniejszym napędem hybrydowym, nadwoziem w kolorze Hot Orange i dachem pokrytym lakierem Astral Black w specjalnej ofercie kosztuje od 137 900 zł. Wyposażenie dodatkowe obejmuje m.in. osłony zderzaków w pakiecie SUV w promocyjnej cenie 2500 zł.

Zobacz także: Renault Megane R.S. w naszym teście

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty