Toyota Hilux Hilly. Terenowy pickup w nowej edycji limitowanej

Mariusz Michalak
Toyota Hilux HillyHilux jest napędzany 16-zaworowym, 4-cylindrowym silnikiem 2,4 l D-4D z systemem Start Stop i turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek, legitymującym się mocą 150 KM i momentem obrotowym 400 Nm dostępnym w przedziale 1 600–2 000 obr./min.  Średnie zużycie paliwa wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 to tylko 178 g/km.Fot. Toyota
Toyota Hilux HillyHilux jest napędzany 16-zaworowym, 4-cylindrowym silnikiem 2,4 l D-4D z systemem Start Stop i turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek, legitymującym się mocą 150 KM i momentem obrotowym 400 Nm dostępnym w przedziale 1 600–2 000 obr./min. Średnie zużycie paliwa wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 to tylko 178 g/km.Fot. Toyota
Toyota wspólnie z firmą tuningową Carlex Design opracowała limitowaną edycję Toyoty Hilux Hilly. Model jest produkowany w ograniczonej liczbie 500 egzemplarzy, a każdy z nich otrzymuje tabliczkę z indywidualnym numerem.

Masywna sylwetka Toyoty Hilux została podkreślona 13-elementowym pakietem do tuningu nadwozia. Uwagę zwracają w największym stopniu nowe zderzaki i nowy grill o oryginalnym wzorze, a także nakładki na maskę, poszerzenia błotników i tylny spojler. Hilux Hilly otrzymał także ramki tylnych lamp, nakładkę wlewu paliwa oraz zestaw osłon przeciwbłotnych.

Hilux w limitowanej wersji zwraca uwagę oryginalną stylizacją graficzną, kontrastującą z lakierem nadwozia. Model jest dostępny w dwóch kolorach – białym perłowym i czarnym metalik. Z boku widnieje czerwone logo Hilly.

Fotele otrzymały tapicerkę z naturalnej skóry Nappa z wytłoczonym logo Hilly. Wnętrze zdobią także skórzane detale na drzwiach oraz nowe dywaniki. Model został ponadto wyposażony w zmodyfikowaną, sportową kierownicę pokrytą dwoma rodzajami skóry. Na tunelu centralnym każdy egzemplarz otrzymuje oryginalną plakietkę z numerem egzemplarza z limitowanej serii.

Limitowana wersja Hilly otrzymała dodatkowe terenowe udoskonalenia z myślą o off-roadowych przygodach. System podnoszenia zawieszenia firmy Pedders zwiększa możliwości auta w trudnych warunkach. Seryjne koła zostały zastąpione przez aluminiowe poszerzone obręcze 18'' z oponami BFGoodrich All Terrain 265/60 R18. Ciekawostką jest indywidualny układ wydechowy wyposażony w system generujący sportowy dźwięk układu wydechowego V8, sterowany za pomocą aplikacji mobilnej, dzięki któremu Hilly podczas jazdy wydaje brzmienia jak auto rajdowe.

Zobacz także: Testujemy Mazdę 6 z silnikiem benzynowym SKyActiv-G 2.0 165 KM

Hilux jest napędzany 16-zaworowym, 4-cylindrowym silnikiem 2,4 l D-4D z systemem Start Stop i turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek, legitymującym się mocą 150 KM i momentem obrotowym 400 Nm dostępnym w przedziale 1 600–2 000 obr./min.  Średnie zużycie paliwa wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 to tylko 178 g/km.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty