Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37994 opinie. Oceń swoje auto Zamknij

Aktualności / Informacje

Toyota. Tak prezentuje się nowe logo marki

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Fot. Toyota Toyota Motor Europe wprowadza nową identyfikację wizualną, w tym nową wersję logotypu firmy oraz czcionki i typografii. W ten sposób Toyota sygnalizuje transformację z producenta samochodów w dostawcę szeroko rozumianej mobilności.

Fot. Toyota Projekt wizualny Toyoty opiera się na czterech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium oraz spójność dla wszystkich działów, jednostek biznesowych i submarek.

Nowe logo marki Toyota otrzymuje dwuwymiarowy design pozbawiony znaku słownego „Toyota”. Utrzymanie nazwy marki w logotypie nie jest konieczne, ponieważ emblemat Toyoty jest dobrze znany w całej Europie. Nowe logo jest proste, przejrzyste i nowoczesne. Zostało doskonale przystosowane do przestrzeni cyfrowej, a jednocześnie wygląda równie efektownie w świecie fizycznym.

Zobacz także: Czy wiesz, że....? Przed II wojną światową były auta na... gaz drzewny

Nowe logo będzie stosowane we wszystkich formach komunikacji, zaś obecny emblemat nadal będzie montowany na samochodach. Toyota utrzyma dotychczasową identyfikację graficzną stacji dealerskich w Europie. Zostanie ona jednak zweryfikowana z myślą o nowej strategii dla sieci dealerskiej Toyoty na 2025 rok.

Wprowadzany właśnie do użytku projekt wizualny obejmuje nową unikalną typografię oraz specjalnie opracowaną czcionkę Toyota Type, przystosowaną do wszelkich możliwych zastosowań on-line i w druku. To ułatwi rozwój marki w internecie oraz budowę systemu sprzedaży on-line na europejskim rynku.

Zobacz także: Tak prezentuje się Golf nowej generacji

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Rolo (gość)

    Pasjonująca różnica

  • SOG (gość)

    @Rolo - różnica jest kosmetyczna, bo ten ruch to reakcja na dwuwymiarowe logo VW. Cały bełkot odnośnie wartości jakie niesie z sobą nowy znak to po prostu prezentacja nowej komunikacji marketingowej marki. Oczywiście większość mediów będzie pisać "nowe logo Toyoty" bez zrozumienia całego kontekstu, więc wyjdzie to pokracznie. Wszystko jednak ma tu sens i jest jak najbardziej przemyślanym ruchem wykonanym w dobrym momencie.

  • Patriota (gość)

    Najlepsze samochody świata, zupełnie co innego niż ten niemiecki szrot reklamowany w niemieckich czasopismach pseudomotoryzacyjnych dla Polaków.

  • Hubert (gość)

    Zmiana może nie wielka ale na plus

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Toyota zdjęcia

Toyota dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Ogłoszenia z gratka.pl

Toyota Cena

Części dla marki Toyota

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

578 zł