Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Toyota w czołówce najcenniejszych marek świata

Data publikacji: Autor: ms

 
Coca-Cola pozostaje wciąż najcenniejszą marką świata – według rankingu 100 Top Global Brands, opracowanego przez agencję Interbrand i amerykański tygodnik ”BusinessWeek”. W tym roku Coca-Colę wyceniono na 67,39 mld dolarów, tj. o 4 proc. niżej niż w poprzednim rankingu. W porównaniu z ubiegłym rokiem cała pierwsza piątka się nie zmieniła. Uzupełniają ją kolejno: IBM, General Electric i Intel. Nokia jako jedyna europejska marka znalazła się w pierwszej dziesiątce najbardziej wartościowych: na ósmym miejscu. Do czołówki należą ponadto Disney, McDonald’s, Toyota i Marlboro.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości