Tylna oś skrętna w nowym 911 Turbo?

(pp)
Fot. Porsche
Fot. Porsche
Po tym, jak w 2011 roku roku Porsche zaprezentowało nową generację modelu 911 (typ 991), inżynierowie niemieckiej marki pracują już nad jej topową odmianą Turbo. Według ostatnich informacji, pojazd ten będzie wyposażony w cztery skrętne koła.
Fot. Porsche
Fot. Porsche

Tego typu rozwiązanie nie jest nowością. W przeszłości stosowano je w m.in. sportowych modelach Hondy i Nissana, zaś ostatnio podobną propozycję przedstawiło Renault w najnowszej generacji Laguny GT. Mimo to, inżynierowie Porsche nie korzystali wcześniej z tego rozwiązania. Jednak w nowym 911 Turbo skręcać będzie się zarówno przednia, jak i tylna oś - informuje "Auto Bild".

Jakie korzyści płyną z zastosowania tego rozwiązania? Przede wszystkim większa precyzja prowadzenia, a także lepsza reakcja auta na ruchy kierownicą.

To nie jedyne nowości, jakie w związku z premierą 911 Turbo szykuje Porsche. Kolejną będzie 3.8-litrowy motor z potrójnym doładowaniem. Jego moc będzie przekraczała 550 KM.

Auto pojawi się na rynku w drugiej połowie 2013 roku.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty