Tego typu rozwiązanie nie jest nowością. W przeszłości stosowano je w m.in. sportowych modelach Hondy i Nissana, zaś ostatnio podobną propozycję przedstawiło Renault w najnowszej generacji Laguny GT. Mimo to, inżynierowie Porsche nie korzystali wcześniej z tego rozwiązania. Jednak w nowym 911 Turbo skręcać będzie się zarówno przednia, jak i tylna oś - informuje "Auto Bild".
Jakie korzyści płyną z zastosowania tego rozwiązania? Przede wszystkim większa precyzja prowadzenia, a także lepsza reakcja auta na ruchy kierownicą.
To nie jedyne nowości, jakie w związku z premierą 911 Turbo szykuje Porsche. Kolejną będzie 3.8-litrowy motor z potrójnym doładowaniem. Jego moc będzie przekraczała 550 KM.
Auto pojawi się na rynku w drugiej połowie 2013 roku.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?