Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Usuwanie skutków gradobicia

(ip)
Gradobicie przed i po. Fot: S-PLUS
Gradobicie przed i po. Fot: S-PLUS
Silny wiatr, burze, ulewy, gradobicia szaleją nad Polską. Szczególnie dotkliwie doświadczyli tego mieszkańcy Śląska, Mazowsza i Warmii. Uszkodzone domy, budynki użyteczności publicznej, samochody. Wizja rozległych prac lakierniczych, wymiany elementów nadwozia lub wstawiania nowego dachu spędza sens z powiek niejednemu kierowcy. Są jednak sposoby na skuteczne usunięcie skutków lipcowych nawałnic.

Po każdej nawałnicy trzeba posprzątać, wyliczyć straty, naprawić zniszczenia. Także te związane z uszkodzeniami karoserii aut.

Gradobicie przed i po. Fot: S-PLUS
Gradobicie przed i po. Fot: S-PLUS

Likwidacja skutków gradobicia nie jest już jednoznaczna z rozległymi pracami lakierniczymi, wymianą elementów nadwozia, czy wstawianiem nowego dachu. 

– Jeszcze do niedawna szkody spowodowane przez grad wiązały się dla kierowców ze znaczną utratą wartości pojazdu, wysokimi kosztami oraz długim czasem naprawy – przyznaje Tomasz Jezierski, Dyrektor Zarządzający Sieci S-PLUS Sp. z o.o. – Chcąc wyjść naprzeciw takim sytuacjom, stworzyliśmy nowatorską usługę usuwania skutków gradobicia. Szybką, bez demontażu elementów uszkodzonych oraz łagodną dla portfeli kierowców.__

Efekty gradobicia można usunąć przy użyciu metalowych dźwigni, którymi wgniecenie delikatnie wypychanie jest od wewnątrz elementu. W miejscach niedostępnych od wewnątrz wzmocnienia, profile zamknięte stosuje się metodę pullingu.Charakterystyczną cechą omawianej metody jest to, że wgniecenia po gradobiciu usuwane są od zewnątrz poprzez wyciąganie przyklejanych do lakieru plastikowych uchwytów. Efekty są rewelacyjne dla karoserii, która pozostaje nienaruszona  i dla właściciela auta, którego portfel również nie zostaje nadwyrężony. Jak to się dzieje? Oryginalna powierzchnia lakieru jest nietknięta, gdyż wgniecenia po gradobiciu są wypychane od środka. Naprawy dokonuje się bez konieczności demontażu elementów, co przyspiesza czas naprawy, a także obniża jej ostateczny koszt nawet do 60 proc.

- Każda ingerencja lakiernicza obniża wartość auta, a usunięcie oryginalnej powłoki lakierniczej niesie ze sobą ryzyko naruszenia fabrycznej powłoki antykorozyjnej. Przy usługach S-PLUS nie ma tych problemów. Jest to niezwykle istotne w przypadku sprzedaży auta szczególnie w czasach wszechobecnych czujników grubości lakieru – zauważa Tomasz Jezierski, Dyrektor Zarządzający Sieci S-PLUS Sp. z o.o.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty