Uwaga na twarz!

(mp)
Fot. Toyota: Dwukomorowa poduszka powietrzna zostanie zastosowana po raz pierwszy w najnowszych modelach Lexusa.
Fot. Toyota: Dwukomorowa poduszka powietrzna zostanie zastosowana po raz pierwszy w najnowszych modelach Lexusa.
Poduszkę powietrzną wynaleziono niemal 40 lat temu. Zasada jej działania wciąż jest taka sama, chociaż dokonano w niej znacznych udoskonaleń.

Fot. Toyota: Dwukomorowa poduszka powietrzna zostanie zastosowana po raz pierwszy w najnowszych modelach Lexusa.
Fot. Toyota: Dwukomorowa poduszka powietrzna zostanie zastosowana po raz pierwszy w najnowszych modelach Lexusa.

 

Obecnie oferowane samochody wyposażane są w poduszki powietrzne napełniające się wielostopniowo oraz wypełniające się w zależności od siły, z jaką pojazd uderzy w przeszkodę.

Fot. Toyota: W momencie odpalenia środkowa cześć poduszki imploduje do wewnątrz, co zapobiega obrażeniom twarzy kierowcy czy pasażera.
Fot. Toyota: W momencie odpalenia środkowa cześć poduszki imploduje do wewnątrz, co zapobiega obrażeniom twarzy kierowcy czy pasażera.

Najnowszym wynalazkiem jest dwukomorowa poduszka powietrzna. Zaprojektowano ją z myślą o podróżujących w pierwszym rzędzie siedzeń. W momencie odpalenia środkowa cześć poduszki imploduje do wewnątrz, co zapobiega obrażeniom twarzy kierowcy czy pasażera.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty