Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Valvoline PUZ DT wystartuje w pełnym cyklu Drift Open

(ip)
Fot. Valvoline PUZ Drift Team
Fot. Valvoline PUZ Drift Team
Przed startem sezonu członkowie Valvoline PUZ Drift Team głośno deklarowali, że dwie pierwsze imprezy driftingowe, poprzedzające oficjalny start Driftingowych Mistrzostw Polski, traktują bardzo treningowo. Jak się okazało, po bardzo dobrym starcie w mocno obsadzonej, pierwszej rundzie Drift Open, „trening” wpłynął na strategię zespołu w tym roku.
Fot. Valvoline PUZ Drift Team
Fot. Valvoline PUZ Drift Team

Po trwających tydzień rozmowach, Valvoline PUZ Drift Team postanowił wykorzystać szansę, jaką stworzyli sobie jego kierowcy po zawodach w Toruniu i delikatnie zmienić kalendarz startów. Zespół nadal koncentruje się na Mistrzostwach Polski, jednak drugim celem będzie walka o najwyższe miejsca w Drift Open.

- Przeanalizowaliśmy sytuację, porozmawialiśmy ze sponsorami i szybko dostosowaliśmy się do tego, co wydarzyło się w Toruniu. By walczyć o coś więcej oprócz sukcesów w DMP, trzeba było zdecydować się na inny, dodatkowy cykl imprez. Już odpuściliśmy jedną imprezę z serii SSS Drift Cup ponieważ termin kolidował z King of

Fot. Valvoline PUZ Drift Team
Fot. Valvoline PUZ Drift Team

Europe. Termin częstochowskiej rundy  SSSDC, czyli tydzień przed inauguracją DMP, też zupełnie nam nie pasował. Sukces Mospina w I rundzie Drift Open pomógł nam tylko podjąć prawidłową decyzję – mówił Krzysztof PUZ Jędrzejewski.

Tym samym Valvoline PUZ Drift Team pojedzie w tym roku pełny program startów Driftingowych Mistrzostw Polski oraz Drift Open. - Obsada pierwszej rundy DO była bardzo mocna. Organizacja cyklu z roku na rok jest coraz lepsza, a tegoroczny kalendarz bardzo ciekawy, więc cieszę się, że pojedziemy cały cykl Drift Open – wtórował Krzyśkowi, Grzesiek Hypki.

Dzięki tym deklaracjom wiemy już, że zespół z podtoruńskiego Lubicza zobaczymy z całą pewnością już w najbliższy weekend w Legnicy. Team sponsorowany przez Valvoline pojawi się na zawodach w takim samym składzie, jak w Toruniu. Oznacza to, że znów nie zobaczymy w akcji Darka Fabisiaka, który w tym czasie odbywać będzie dawno zaplanowany urlop.

Fot. Valvoline PUZ Drift Team
Fot. Valvoline PUZ Drift Team

– To fakt, opuszczę drugą imprezę z rzędu. Niestety praca w AMZ-Kutno mocno mnie w tym roku angażuje, ale obiecuję, że postaram się pojawić na możliwie jak największej ilości imprez – zapewniał nas popularny "Forrest".  

W garażach zespołu trwają wytężone prace na ukończeniem budowy nowych samochodów dla Mospina i Grzecha. Z tego też powodu, inaczej niż zapowiadano przed Toruniem, to jednak legnicka impreza będzie ostatnią, w której zobaczymy tych dwóch zawodników w samochodach napędzanych jednostkami z Bawarii. Mospin wystartuje swoją E30 z silnikiem S62B50, która już od rundy DMP w Płocku będzie autem

Fot. Valvoline PUZ Drift Team
Fot. Valvoline PUZ Drift Team

zastępczym zespołu, Grzechu także zasiądzie za sterami BMW E30 z silnikiem S54B32, zaś Małpa będzie dalej oswajał się z jego nową bronią, BMW E30 z pięciolitrową jednostką M-Power V8.

Niestety w Legnicy zabraknie samego Papy PUZ'a. - Nie będzie mnie na drugiej rundzie Drift Open. Dzielimy zespół mechaników na dwie części. Jedni pojadą na Legnicę, drudzy zostają ze mną w Lubiczu, by dokończyć budowę zupełnie nowych BMW E30 dla Marcina i Grześka. Samochody w chwili obecnej wymagają jeszcze kilkuset godzin pracy. Chcemy się wyrobić z wszystkim na powrót kierowców z Legnicy. Od początku przyszłego tygodnia rozpoczynamy intensywne testy naszych nowych aut z silnikami General Motors LS3 pod maską – skończył Krzysztof Jędrzejewski.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty