Wszystko
o samochodach

Premiery / Samochody osobowe

Veloster – nowe coupe Hyundaia

Data publikacji: Autor: (ip)

Fot. Hyundai Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit miała miejsce oficjalna premiera modelu Hyundai Veloster, reprezentującego segment kompaktowych coupe.



Rozmieszczone w nietypowej konfiguracji (2+1) boczne drzwi samochodu, panoramiczne okno dachowe i nowoczesny design są cechami wyróżniającymi ten model, który łączy w sobie styl sportowego coupe z funkcjonalnością hatchbacka.

Veloster ma być wyposażony w nowoczesny silnik 1.6 GDI współpracujący z sześciostopniową, dwusprzęgłową skrzynią biegów, dzięki któremu samochód ma oferować dynamiczną jazdę ekonomiczna eksploatację.

- Veloster jest odpowiedzią na kompromis, jakiego wymaga tradycyjne coupe, zmuszające do rezygnacji z komfortu i wygody na rzecz wyróżniającego stylu - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe. - Natomiast ten samochód oferuje otwartym na nowości klientom elegancki i charakterystyczny design w nowatorskiej formie trzydrzwiowego coupe, która zapewnia zarówno funkcjonalność, jak i przyjemności z jazdy - dodał.

Nowy Hyundai pojawi się w Europie w połowie roku i objęty zostanie programem gwarancyjnym 5-Year Triple Care oferującym 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu i 5 lat assistance.


Fot. Hyundai Fot. Hyundai Fot. Hyundai

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • motor56

    Piękne teraz autka robią Koreańczycy. To już nie to samo co Matiz czy Daewoo Lanos.

  • Mecenas

    no właśnie się nie zgadzam, o ile Kia ma świetny design to Hyundai fatalny. Spójrzmy na to auto, natkane z przodu, tył bez pomysłu, wnętrze jak ze snu japońskiego twórcy kreskówek, całość conamniej dyskusyjna. A w tej klasie są takie auta jak Megane Coupe czy VW Scirocco ...

  • Jarpoz

    Lanos był faktycznie trochę wsiowy, ale Matiz w.g.opinii większości znanych mi osób w 1998-2000 roku wręcz zachwycał urokiem ( jak na autko segm. A ). Giugiaro jednak się w tym przypadku popisał, a i chyba wydłużenie nadwozia w porównaniu do pierwowzoru projektowanego dla Fiata pomogło sylwetce. Porównując go z konkurentami z tamtych czasów ( Seicento, Atos, Agila, Suzuki Wagon R+ ) wyglądał naprawdę bardzo gustownie. A wracając do obecnych aut koreańskich to wyglądają coraz lepiej, zwłaszcza KIA. Coraz bardziej sympatyzuję tej marce, bowiem stara sie wykazać w mojej ulubionej kategorii - ...

  • Jarpoz

    DUŻO SAMOCHODU ZA ROZSĄDNE PIENIĄDZE.

  • Jarpoz

    DUŻO SAMOCHODU ZA ROZSĄDNE PIENIĄDZE.

  • Krychaj

    A mi jakos design hyundai'a nie podchodzi. Nowe Ki-janki bardziej wpadają mi w oko.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości