Wszystko
o samochodach

Premiery / Samochody osobowe

Volkswagen Arteon R-Line. Silniki, wyposażenie, cena

Data publikacji: Autor: Mariusz Michalak

Volkswagen Arteon R-Line 

Ceny Arteona R-Line Edition zaczynają się od 205 900 zł za wariant benzynowy o mocy 190 KM z DSG i napędem na przód.

Fot. Volkswagen Do oferowanego dotychczas w sportowej, limitowanej wersji R-Line Edition modelu Passat Variant, dołączyła topowa limuzyna Volkswagena. Arteon R-Line Edition ma bogate wyposażenie seryjne jakiego w takim zestawieniu nie znajdzie się w innych wersjach modelu.

Dwubarwne nadwozie lakierowane w szarym kolorze „Mondstein” z czarnym dachem  zarezerwowano wyłącznie dla wersji specjalnej Arteona. Stylistykę zewnętrzną auta wzbogacają dedykowane wersji R-Line Edition 20-calowe, czarne obręcze kół typu „Rosario” z lekkich stopów z połyskiem oraz przyciemniane szyby z tyłu.

Do ekskluzywnego wystroju nadwozia dopasowano wnętrze auta. Dominują w nim skórzane elementy wchodzące w skład „pakietu Nappa”; indywidualny charakter kabinie Arteona R-Line Edition można nadać wybierając kolor stylowego podświetlenia wnętrza. System multimedialny Discover Pro oprócz nawigacji ma też systemy Wireless App Connect i obsługi głosowej, a także technologię cyfrowego odbioru radia DAB+. Discover Pro i cyfrowy zestaw wskaźników tworzą tzw. Digital Cockpit. Dzięki systemowi Keyless Access samochód można otworzyć, zamknąć, a także uruchomić silnik nie wyjmując kluczyka z kieszeni.

Volkswagen Arteon R-Line 

Ceny Arteona R-Line Edition zaczynają się od 205 900 zł za wariant benzynowy o mocy 190 KM z DSG i napędem na przód.

Fot. Volkswagen Komfort i bezpieczeństwo zwiększają montowane seryjnie zaawansowane systemy wchodzące w skład „pakietu innowacyjnego”: Area View – wyposażony m.in. w znajdującą się z tyłu kamerę – pozwala obserwować otoczenie samochodu i ułatwia manewrowanie, podobnie jak system wspomagania parkowania Park Assist. System rozpoznawania znaków drogowych Sign Assist, Side Assist Plus wspomagający kierowcę podczas zmiany pasa ruchu, Front Assist, który monitoruje przestrzeń przed autem oraz aktywny tempomat zwiększają bezpieczeństwo jazdy w gęstym ruchu sprawiając, że dalekie podróże stają się jeszcze bardziej komfortowe i bezpieczne. 

Kierowcy mają do wyboru cztery najmocniejsze jednostki napędowe, jakie w ogóle są oferowane do Arteona. Wszystkie mają po cztery cylindry, pojemność dwóch litrów i wszystkie współpracują z 7-biegową dwusprzęgłową przekładnią. Ofertę otwierają benzynowy TSI oraz turbodiesel TDI – każdy o mocy 140 kW/ 190 KM. Arteon R-Line Edition z najmocniejszym silnikiem Diesla osiąga moc 176 kW/240 KM i jest wyposażony w napęd na cztery koła.Do wymogów wersji specjalnej dopasowano ponadto działanie systemu ESC, który można wyłączyć, tak jak w sportowych modelach spod znaku „R”.

W Arteonie R-Line Edition zamontowano adaptacyjne zawieszenie DCC w najnowszej wersji, obniżone o 20 mm. Umożliwia ono (oprócz trybów Comfort, Normal, Sport i Individual) płynną regulację tłumienia amortyzatorów od ustawienia Comfort+ do Sport+. Także z tego powodu limitowany model specjalny jest szczególnie dynamicznym autem przeznaczonym do dalekich podróży. Arteona R-Line Edition można zamawiać już teraz w cenie od 205.090 zł (wersja 2.0 TSI o mocy 140 kW/190 KM).

 
To tutaj jest produkowany Volkswagen ID.3

Volkswagen Arteon R-Line 

Ceny Arteona R-Line Edition zaczynają się od 205 900 zł za wariant benzynowy o mocy 190 KM z DSG i napędem na przód.

Fot. Volkswagen

Volkswagen Arteon R-Line

Ceny Arteona R-Line Edition zaczynają się od 205 900 zł za wariant benzynowy o mocy 190 KM z DSG i napędem na przód.

Fot. Volkswagen

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • Komentarz usunięty.
  • Komentarz usunięty.
  • :) (gość)

    Bardzo ładny Passat

  • znudzona (gość)

    Cześć, jestem wielką pasjonatką motoryzacji. Szukam chłopaka o podobnych zainteresowaniach. Mam profil tu - playfap.top nick - becia22

  • khoral (gość)

    Czy tez sie tak niebezpiecznie miota jak passat?

  • lolo (gość)

    Nie ufam niemieckiej marce jak miałbym wybrać coś z tego segmentu to najprędzej camry hybrydowe z silnikiem 2.5

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości