Podobnie jak i w pokazanym wcześnie standardowym hatchbacku, najwięcej zmian w wyglądzie znajdziemy patrząc na reflektory oraz zderzaki. Pojawiło się również charakterystyczne niebieskie wykończenie głównych reflektorów oraz chłodnicy.
Dotychczas pojemność akumulatorów wynosiła 24,2 KWh, a po zmianach wzrosła do 35,8 kWh. Tym samym europejska odmiana auta może pokonać dystans około 300 km na jednym ładowaniu. Elektryczny silnik trakcyjny dostarcza 134 KM, a nie 115 KM jak wcześniej. Osiągi pozostały bez zmian - 9,6 s do 100 km/h i prędkość maksymalna około 150 km/h.
W Europie auto ma być dostępne w połowie 2017 roku.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?