Volkswagen e-Golf. Co zmienił lifting?

(mm)
Volkswagen e-Golf Dotychczas pojemność akumulatorów wynosiła 24,2 KWh, a po zmianach wzrosła do 35,8 kWh. Tym samym europejska odmiana auta może pokonać dystans około 300 km na jednym ładowaniu.Fot. Volkswagen
Volkswagen e-Golf Dotychczas pojemność akumulatorów wynosiła 24,2 KWh, a po zmianach wzrosła do 35,8 kWh. Tym samym europejska odmiana auta może pokonać dystans około 300 km na jednym ładowaniu.Fot. Volkswagen
W ubiegłym tygodniu Volkswagen pokazał nowego Golfa. Teraz podczas trwającego salonu samochodowego w Los Angeles, zaprezentowana została elektryczna wersja samochodu po liftingu.

Podobnie jak i w pokazanym wcześnie standardowym hatchbacku, najwięcej zmian w wyglądzie znajdziemy patrząc na reflektory oraz zderzaki. Pojawiło się również charakterystyczne niebieskie wykończenie głównych reflektorów oraz chłodnicy.

Dotychczas pojemność akumulatorów wynosiła 24,2 KWh, a po zmianach wzrosła do 35,8 kWh. Tym samym europejska odmiana auta może pokonać dystans około 300 km na jednym ładowaniu. Elektryczny silnik trakcyjny dostarcza 134 KM, a nie 115 KM jak wcześniej. Osiągi pozostały bez zmian - 9,6 s do 100 km/h i prędkość maksymalna około 150 km/h.

W Europie auto ma być dostępne w połowie 2017 roku.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty