Wybór wymarzonego samochodu nie od dziś jest możliwy za pośrednictwem licznych stron internetowych – jest to związane z trendami, które wskazują na coraz większą chęć dokonywania zakupów online. Volkswagen już od sierpnia 2017 roku oferuje możliwość zapoznania się z ofertą aut dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem swojej strony internetowej. Marka wprowadza teraz nowatorski projekt Volkswagen e-Home, który ma być optymalnym rozwiązaniem dla wszystkich, chcących uzyskać spersonalizowaną, omówioną z ekspertem ofertę dotyczącą wybranego samochodu.
Projekt Volkswagen e-Home to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości zapoznania się z kompletem informacji dotyczących auta online, przed ewentualną wizytą w salonie dealerskim. Wnosimy obsługę klientów przez Internet na nowy poziom, chcąc zaoferować im najwyższy poziom komfortu, jak i bezpieczeństwa, co ma szczególne znaczenie w świetle aktualnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dzięki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferującego topową jakość obsługi klientów – zaznacza Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce.
Jak działa Volkswagen e-Home? Po otwarciu strony dedykowanej internetowej można zapoznać się z listą samochodów dostępnych w poszczególnych salonach dealerskich Volkswagena w Polsce. Intuicyjna wyszukiwarka łatwo pozwala znaleźć auto, które odpowiada naszym potrzebom. Po znalezieniu najlepiej dopasowanego samochodu i kliknięciu na odpowiedni przycisk, następuje natychmiastowe połączenie w formie wideokonferencji z ekspertem Volkswagen e-Home – w przeciwieństwie do powszechnie stosowanych, klasycznych rozwiązań z zakresu obsługi klientów online, nie jest więc konieczne pozostawienie swoich danych kontaktowych i oczekiwanie na kontakt ze strony przedstawiciela salonu.
[b][polecane]22677379;1[/polecane]
Wsparcie specjalisty przy zakupie auta polega także m.in. na opracowaniu spersonalizowanej oferty czy symulacji finansowej i pomocy w kontakcie z dealerem, aż od momentu odbioru auta. Klient zyskuje więc własnego asystenta, prowadzącego go przez proces wyboru i zakupu wymarzonego auta – de facto cały proces obsługi klienta w salonie dealerskim został tym samym przeniesiony do Volkswagen e-Home, gwarantując pełne bezpieczeństwo i komfort. Co ważne, rozwiązanie oparte jest na sprawdzonej technologii wideo, która umożliwia m.in. bezpieczne przesyłanie dokumentów.
Zobacz także: Tak prezentuje się Golf nowej generacji
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?