Volkswagen e-Home. Teraz zakup auta bez wychodzenia z domu

Paweł Piątek
Od sierpnia 2017 roku Volkswagen oferuje możliwość zapoznania się z ofertą samochodów dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem strony internetowej – teraz marka wprowadza właśnie nowatorski projekt Volkswagen e-Home – którego zadaniem jest zdalnie wspomóc klientów podczas procesu wyboru, finansowania i zakupu pojazdu.Fot. Volkswagen
Od sierpnia 2017 roku Volkswagen oferuje możliwość zapoznania się z ofertą samochodów dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem strony internetowej – teraz marka wprowadza właśnie nowatorski projekt Volkswagen e-Home – którego zadaniem jest zdalnie wspomóc klientów podczas procesu wyboru, finansowania i zakupu pojazdu.Fot. Volkswagen
Od sierpnia 2017 roku Volkswagen oferuje możliwość zapoznania się z ofertą samochodów dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem strony internetowej – teraz marka wprowadza właśnie nowatorski projekt Volkswagen e-Home – którego zadaniem jest zdalnie wspomóc klientów podczas procesu wyboru, finansowania i zakupu pojazdu.

Wybór wymarzonego samochodu nie od dziś jest możliwy za pośrednictwem licznych stron internetowych – jest to związane z trendami, które wskazują na coraz większą chęć dokonywania zakupów online. Volkswagen już od sierpnia 2017 roku oferuje możliwość zapoznania się z ofertą aut dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem swojej strony internetowej. Marka wprowadza teraz nowatorski projekt Volkswagen e-Home, który ma być optymalnym rozwiązaniem dla wszystkich, chcących uzyskać spersonalizowaną, omówioną z ekspertem ofertę dotyczącą wybranego samochodu.

Projekt Volkswagen e-Home to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości zapoznania się z kompletem informacji dotyczących auta online, przed ewentualną wizytą w salonie dealerskim. Wnosimy obsługę klientów przez Internet na nowy poziom, chcąc zaoferować im najwyższy poziom komfortu, jak i bezpieczeństwa, co ma szczególne znaczenie w świetle aktualnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Jest to możliwe m.in. dzięki skorzystaniu z know-how ekspertów z Volkswagen Home, warszawskiego concept store’u marki oferującego topową jakość obsługi klientów – zaznacza Wojciech Usak, dyrektor marketingu marki Volkswagen w Polsce. 

Od sierpnia 2017 roku Volkswagen oferuje możliwość zapoznania się z ofertą samochodów dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem strony internetowej
Od sierpnia 2017 roku Volkswagen oferuje możliwość zapoznania się z ofertą samochodów dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem strony internetowej – teraz marka wprowadza właśnie nowatorski projekt Volkswagen e-Home – którego zadaniem jest zdalnie wspomóc klientów podczas procesu wyboru, finansowania i zakupu pojazdu.

Fot. Volkswagen

Jak działa Volkswagen e-Home? Po otwarciu strony dedykowanej internetowej można zapoznać się z listą samochodów dostępnych w poszczególnych salonach dealerskich Volkswagena w Polsce. Intuicyjna wyszukiwarka łatwo pozwala znaleźć auto, które odpowiada naszym potrzebom. Po znalezieniu najlepiej dopasowanego samochodu i kliknięciu na odpowiedni przycisk, następuje natychmiastowe połączenie w formie wideokonferencji z ekspertem Volkswagen e-Home – w przeciwieństwie do powszechnie stosowanych, klasycznych rozwiązań z zakresu obsługi klientów online, nie jest więc konieczne pozostawienie swoich danych kontaktowych i oczekiwanie na kontakt ze strony przedstawiciela salonu.

[b]
[polecane]22677379;1[/polecane]



Od sierpnia 2017 roku Volkswagen oferuje możliwość zapoznania się z ofertą samochodów dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem strony internetowej
Od sierpnia 2017 roku Volkswagen oferuje możliwość zapoznania się z ofertą samochodów dostępnych w magazynach dealerskich za pośrednictwem strony internetowej – teraz marka wprowadza właśnie nowatorski projekt Volkswagen e-Home – którego zadaniem jest zdalnie wspomóc klientów podczas procesu wyboru, finansowania i zakupu pojazdu.

Fot. Volkswagen

Wsparcie specjalisty przy zakupie auta polega także m.in. na opracowaniu spersonalizowanej oferty czy symulacji finansowej i pomocy w kontakcie z dealerem, aż od momentu odbioru auta. Klient zyskuje więc własnego asystenta, prowadzącego go przez proces wyboru i zakupu wymarzonego auta – de facto cały proces obsługi klienta w salonie dealerskim został tym samym przeniesiony do Volkswagen e-Home, gwarantując pełne bezpieczeństwo i komfort. Co ważne, rozwiązanie oparte jest na sprawdzonej technologii wideo, która umożliwia m.in. bezpieczne przesyłanie dokumentów.
[b]

Zobacz także: Tak prezentuje się Golf nowej generacji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty