Na co dzień jest komfortową, przestronną i elegancką limuzyną, która doskonale sprawdzi się w miejskiej dżungli lub podczas dalekiej podróży autostradą. Od święta, dzięki seryjnemu napędowi na cztery koła 4Motion i prześwitowi wynoszącemu blisko 18 cm, nie straszne mu są bezdroża i praca w terenie. Oprócz tego, potrafi pociągnąć przyczepę o masie własnej nawet 2200 kg. Taki jest nowy VW Passat Alltrack – samochód idealny na każdą okazję.
Przestronna i elegancko wykończona kabina Alltracka oferuje wiele udogodnień. Oprócz licznych systemów bezpieczeństwa wspomagających prowadzenie auta – jak seryjny system Front Assist, który monitoruje otoczenie wokół samochodu i jest wyposażony w funkcje awaryjnego hamowania w mieście (City) oraz rozpoznawania pieszych – kierowca Alltracka ma do dyspozycji najnowsze systemy multimedialne (kompatybilne z Apple „Car Play”, Google „Android Auto” i „MirrorLink”), a nawet wyświetlacz head-up.
Silniki oferowane do Alltracka – do wyboru turbodoładowany benzynowy (TSI) lub jeden z trzech turbodiesli (TDI) – osiągają moc od 150 KM do 240 KM, dysponują potężnym momentem obrotowym i spełniają normę emisji spalin Euro 6. Systemy – start-stop i odzyskiwania energii hamowania należą do wyposażenia seryjnego.
Do wyposażenia seryjnego Pasata Alltracka należy system, który daje kierowcy możliwość wyboru trybu jazdy. Oprócz trybów Eco, Normal, Sport i Individual, znanych z innych modeli Volkswagena, w Alltracku kierowca ma do wyboru dodatkowy tryb Offroad. Po wciśnięciu jednego przycisku wszystkie systemy asystujące istotne z punktu widzenia jazdy w terenie, a także zawieszenie oraz system sterowania pracą silnika i skrzyni biegów, dostosowują się do wymagań jazdy terenowej.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?