To pojazd przeznaczony przede wszystkim z myślą o miejskiej jeździe. Jedną z najistotniejszych innowacji tego modelu jest modułowa przestrzeń ładunkowa, którą w zaledwie kilku prostych krokach można znacznie wydłużyć dzięki rozkładanym panelom z tyłu podwójnej kabiny.
Studyjny pick-up jest pozycjonowany poniżej Amaroka, jego konstrukcja opiera się na modułowej platformie podłogowej (MQB), podobnie jak Tiguana.
Światowa premiera modelu studyjnego z napędem na cztery koła rozpocznie odliczanie do premiery wersji seryjnej; model ten wejdzie na rynek brazylijski w niedalekiej przyszłości z tylko kilkoma drobnymi zmianami. Zainteresowanie autem tej wielkości jest tak duże, że pojazd o podobnej koncepcji mógłby okazać się odpowiedni także w innych regionach świata.
Zobacz także: Testujemy miejski model Volkswagena
Polskie myśliwce w powietrzu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?