Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Volkswagen Virtus GTS. Gdzie będzie sprzedawany ten model?

Wojciech Frelichowski
Volkswagen Virtus to czterodrzwiowa wersja modelu Polo. Auto jest produkowane w Brazylii. Fot. Volkswagen
Volkswagen Virtus to czterodrzwiowa wersja modelu Polo. Auto jest produkowane w Brazylii. Fot. Volkswagen
Virtus GTS, to pierwszy sedan Volkswagena, który otrzymał akronim GTS oznaczający modele sportowe niemieckiego producenta.

Volkswagen Virtus to czterodrzwiowa wersja modelu Polo. Auto jest produkowane w Brazylii i oferowane na rynkach południowoamerykańskich. W przypadku odmiany GTS, auto jest wyposażone w taki sam zespół mechaniczny (silnik i skrzynię biegów), jak Polo GTS.

Są jednak pewne różnice. Otóż silnik 1.4 TSI o mocy 150 KM (znany z modeli Jetta, Tiguan, T-Cross i Polo GTS) jest zasilany paliwem będącym mieszaniną benzyny i etanolu, które w Brazylli jest w powszechnym użyciu. Według informacji producenta, Virtus GTS przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 210 km / h.

Zewnętrznie Virtus GTS wyróżnia się diodowymi światłami do jazdy dziennej, nowy zderzak oraz osłona chłodnicy o strukturze plastra miodu z logo GTS i czerwoną listwą łączącą oba reflektory. Z tyłu widać dyskretny spoiler na pokrywie bagażnika oraz przyciemnione klosze świateł.

W kabinie jest czarna podsufitka, która ma nadać wnętrzu sportowego charakteru. Sportowe są też przednie fotele ze zintegrowanymi zagłówkami. Kierownica Virtusa GTS jest taka sama jak Polo GTS, ze skórzanym wykończeniem i czerwonymi przeszyciami oraz akronimem GTS na podstawie. Są również czerwone ozdobne detale w otworach wentylacyjnych, podstawie dźwigni zmiany biegów oraz na dywanikach.

Podobnie jak Polo GTS, tak i Virtus GTS ma w standardzie cyfrowy zestaw wskaźników Active Info Display.

Kierowca ma do wyboru cztery tryby jazdy, które zmieniają osobowość auta, wpływając nawet na dźwięk silnika. Można wybierać pomiędzy trybem „normalnym”, „ekologicznym”, „sportowym” lub „indywidualnym”. Po wybraniu trybu sportowego uruchamiany jest aktywator dźwięku, który zwiększa przyjemność z jazdy, zapewniając więcej emocji.

Lista standardowego wyposażenia Virtus GTS jest zgodna z Polo GTS i zawiera m.in. system Kessy do uzyskiwania dostępu do pojazdu i uruchamiania silnika bez użycia kluczyka, przednie i tylne czujniki parkowania, system start/stop oraz system dźwiękowy Discover Media z 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym, nawigacją, App-Connect i sterowaniem głosowym.

Ponadto Virtus GTS jest wyposażony w elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego XDS+, która jest częścią ESC - elektronicznej kontroli stabilności (element standardowy).

Auto jest jest dostępne w dwóch jednolitych kolorach (Ninja Black i Crystal White) oraz w trzech metalicznych kolorach (Sirius Silver, Platinum Grey i Biscay Blue - tylko dla wersji Polo i Virtus GTS).

Zobacz także: Tak prezentuje się Golf nowej generacji

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty