Volvo. Coraz częściej wybierane

(ip)
Volvo XC60Cały czas rośnie popyt na modele z linii XC. Najlepiej sprzedającym się modelem marki pozostaje XC60. W Europie palmę pierwszeństwa ma model V40. Największym, pozytywnym zaskoczeniem był wzrost Sprzedaży Volvo w Stanach Zjednoczonych.Fot. Volvo
Volvo XC60Cały czas rośnie popyt na modele z linii XC. Najlepiej sprzedającym się modelem marki pozostaje XC60. W Europie palmę pierwszeństwa ma model V40. Największym, pozytywnym zaskoczeniem był wzrost Sprzedaży Volvo w Stanach Zjednoczonych.Fot. Volvo
Strategia Volvo procentuje. Powiększona i odświeżona gama modelowa ułatwia marce pozyskiwanie kolejnych klientów. W sierpniu bieżącego roku Volvo sprzedało 30 195 aut - o 3,2% więcej niż w sierpniu ubiegłego roku.
Volvo XC60Cały czas rośnie popyt na modele z linii XC. Najlepiej sprzedającym się modelem marki pozostaje XC60. W Europie palmę pierwszeństwa ma model
Volvo XC60

Cały czas rośnie popyt na modele z linii XC. Najlepiej sprzedającym się modelem marki pozostaje XC60. W Europie palmę pierwszeństwa ma model V40. Największym, pozytywnym zaskoczeniem był wzrost Sprzedaży Volvo w Stanach Zjednoczonych.

Fot. Volvo

Cały czas rośnie popyt na modele z linii XC. Najlepiej sprzedającym się modelem marki pozostaje XC60. W Europie palmę pierwszeństwa ma model V40. Największym, pozytywnym zaskoczeniem był wzrost sprzedaży Volvo w Stanach Zjednoczonych. W ubiegłym miesiącu Amerykanie kupili 5870 samochodów Volvo, czyli 18,3 % więcej niż w sierpniu ubiegłego roku. Jest to zasługa SUV-ów tej marki. Cały czas rośnie tam zapotrzebowanie na model XC90, ale liderem sprzedaży pozostaje XC60.

W okresie od stycznia do sierpnia 2015 r. w zachodniej Europie Volvo sprzedało 118 182 samochodów (+6,5%). 49 698 aut znalazło nabywców w Chinach (-4,1%). W Szwecji na zakup Volvo zdecydowało się  41 018 klientów (+8,6%), a do USA wysłano 40 854 aut (+4,2%).

Volvo XC60Cały czas rośnie popyt na modele z linii XC. Najlepiej sprzedającym się modelem marki pozostaje XC60. W Europie palmę pierwszeństwa ma model
Volvo XC60

Cały czas rośnie popyt na modele z linii XC. Najlepiej sprzedającym się modelem marki pozostaje XC60. W Europie palmę pierwszeństwa ma model V40. Największym, pozytywnym zaskoczeniem był wzrost Sprzedaży Volvo w Stanach Zjednoczonych.

Fot. Volvo

W sierpniu w Europie Volvo sprzedało 12 867 samochodów, czyli o 6,5% więcej niż przed rokiem (sierpień 2015 vs sierpień 2014). Największy wzrost (19,2%) Volvo odnotowało na swoim rynku macierzystym, w Szwecji. Europejczycy najchętniej wybierali model V40. Na drugim miejscu znalazł się XC60. Polacy mają gusta bliższe Amerykanom i najchętniej wybierają model XC60. Od lat pozostaje on najchętniej wybieranym modelem w całym segmencie premium.

W Chinach Volvo zanotowało 10% spadek, co ma bezpośredni związek ze zwolnieniem ekonomicznym tamtejszej gospodarki. W sierpniu Chińczycy kupili 5574 aut marki Volvo, przede wszystkim XC60 i S60L – produkowanym lokalnie wyłącznie na ich rynek.

XC60 to najlepiej sprzedający się model marki Volvo. W sierpniu sprzedano 9,595 tych aut (2014: 8 695), Na drugim miejscu znalazły się modele V40 i V40 Cross Country. Ich łączna sprzedaż wyniosła 6,394 sztuk (2014: 6 212). S60 znalazł 4 567 nabywców (2014: 5 251).

O tym się mówi: Piękne partnerki piłkarzy Legii Warszawa (GALERIA)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty