Szwedzka firma zawdzięcza ten wynik modelowi Volvo XC60. Tego kompaktowego SUV-a kupiło w 2010 r. na terenie Polski 1 941 klientów.
Wprowadzone do salonów w sierpniu ubiegłego roku nowe Volvo S60 znalazło 418 nabywców. Mniejsze modele - Volvo S40 i Volvo V50 - zostały sprzedane w 1 274 egzemplarzach.
Volvo osiągnęło 25 proc. udziału w rynku premium zdominowanym przez niemieckie pojazdy (oprócz Volvo wchodzą do niego także Audi, BMW i Mercedes) - to najwyższy wynik w ciągu ostatnich 5 lat oraz drugi, po Szwecji rezultat na świecie.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?