Volvo XC90 od Heico. Poprawianie dobrego

(łs)
Volvo XC90 Heico Sportiv Dla wersji D5 AWD Heico przygotowało nowe oprogramowanie. Za jego sprawą podwójnie doładowany, dwulitrowy diesel rozwija 250 KM i 550 Nm. Zastrzyk sił napędowych skraca czas sprintu do "setki" oraz korzystnie wpływa na elastyczność. Przy rozpędzaniu od 80 do 160 km/h XC90 od Heico jest o 3,4 sekundy szybsze od seryjnego D5. Fot. Heico Sportiv
Volvo XC90 Heico Sportiv Dla wersji D5 AWD Heico przygotowało nowe oprogramowanie. Za jego sprawą podwójnie doładowany, dwulitrowy diesel rozwija 250 KM i 550 Nm. Zastrzyk sił napędowych skraca czas sprintu do "setki" oraz korzystnie wpływa na elastyczność. Przy rozpędzaniu od 80 do 160 km/h XC90 od Heico jest o 3,4 sekundy szybsze od seryjnego D5. Fot. Heico Sportiv
Specjalizująca się w tuningu Volvo firma Heico Sportiv wzięła pod lupę najnowsze XC90. Czy doskonały SUV zmienił się na lepsze?
Volvo XC90 Heico Sportiv Dla wersji D5 AWD Heico przygotowało nowe oprogramowanie. Za jego sprawą podwójnie doładowany, dwulitrowy diesel rozwija 250
Volvo XC90 Heico Sportiv

Dla wersji D5 AWD Heico przygotowało nowe oprogramowanie. Za jego sprawą podwójnie doładowany, dwulitrowy diesel rozwija 250 KM i 550 Nm. Zastrzyk sił napędowych skraca czas sprintu do "setki" oraz korzystnie wpływa na elastyczność. Przy rozpędzaniu od 80 do 160 km/h XC90 od Heico jest o 3,4 sekundy szybsze od seryjnego D5.

Fot. Heico Sportiv

Nowa odsłona volvo XC90 przebojem wdarła się na rynek. Samochód jest ceniony za stylizację i jakość wykonania, a do tego świetnie wypada w testach porównawczych. Zainteresowanie ze strony klientów trudno uznać za jakiekolwiek zaskoczenie.

Heico Sportiv postanowiło poprawić nowe XC90. Złożony z dokładek przedniego i tylnego zderzaka pakiet aerodynamiczny sprawił, że SUV ze stajni Volvo stał się bardziej przysadzisty.

Volvo XC90 Heico Sportiv Dla wersji D5 AWD Heico przygotowało nowe oprogramowanie. Za jego sprawą podwójnie doładowany, dwulitrowy diesel rozwija 250
Volvo XC90 Heico Sportiv

Dla wersji D5 AWD Heico przygotowało nowe oprogramowanie. Za jego sprawą podwójnie doładowany, dwulitrowy diesel rozwija 250 KM i 550 Nm. Zastrzyk sił napędowych skraca czas sprintu do "setki" oraz korzystnie wpływa na elastyczność. Przy rozpędzaniu od 80 do 160 km/h XC90 od Heico jest o 3,4 sekundy szybsze od seryjnego D5.

Fot. Heico Sportiv

Tuner proponuje też 20- lub 22-calowe felgi Volution oraz 20-milimetrowe dystanse, dzięki którym koła idealnie wpasowują się w błotniki. Amatorzy lepszego brzmienia mogą wybrać sportowy układ wydechowy z czterema chromowanymi końcówkami.

Dla wersji D5 AWD Heico przygotowało nowe oprogramowanie. Za jego sprawą podwójnie doładowany, dwulitrowy diesel rozwija 250 KM i 550 Nm. Zastrzyk sił napędowych skraca czas sprintu do "setki" oraz korzystnie wpływa na elastyczność. Przy rozpędzaniu od 80 do 160 km/h XC90 od Heico jest o 3,4 sekundy szybsze od seryjnego D5. Modyfikację wyceniono na 2390 euro. Wzmocniony silnik pozostaje objęty 60-miesięczną gwarancją z limitem 150 tys. km.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty