Volvo XC90. Strzał w dziesiątkę

(łs)
Fot. Volvo
Fot. Volvo
Nowe Volvo XC90 odniosło ogromny sukces. By sprostać zamówieniom, fabryka w Göteborgu pracuje na trzy zmiany. Wysokie ceny nowego XC90 nie studzą zapału klientów.
Fot. Volvo
Fot. Volvo

Dotychczas 76% zdecydowało się na bogato wyposażoną wersję Inscription. Koncern przyjął już 57 tysięcy zamówień na XC90. Prognozy mówią, że do końca roku kolejne 50 tysięcy osób wyrazi wolę zakupu szwedzkiego SUV-a.

Jeżeli trend się utrzyma, XC90 stanie się drugim po XC60 najchętniej wybieranym modelem Volvo. W ubiegłym roku mniejszy SUV został zamówiony w rekordowej liczbie 136 993 sztuk.

Volvo mierzy wysoko. W perspektywie kilku lat koncern chce podnieść  łączną sprzedaż z poziomu 500 do 800 tysięcy aut rocznie. Kołem napędowym dalszego rozwoju będzie m.in. modularna platforma podłogowa SPA oraz rodzina jednostek napędowych Drive-E, które mają być stosowane w samochodach klasy średniej, wyższej i SUV-ach. Koncern planuje także budowę fabryki w USA.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polskie myśliwce w powietrzu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty