Dotychczas 76% zdecydowało się na bogato wyposażoną wersję Inscription. Koncern przyjął już 57 tysięcy zamówień na XC90. Prognozy mówią, że do końca roku kolejne 50 tysięcy osób wyrazi wolę zakupu szwedzkiego SUV-a.
Jeżeli trend się utrzyma, XC90 stanie się drugim po XC60 najchętniej wybieranym modelem Volvo. W ubiegłym roku mniejszy SUV został zamówiony w rekordowej liczbie 136 993 sztuk.
Volvo mierzy wysoko. W perspektywie kilku lat koncern chce podnieść łączną sprzedaż z poziomu 500 do 800 tysięcy aut rocznie. Kołem napędowym dalszego rozwoju będzie m.in. modularna platforma podłogowa SPA oraz rodzina jednostek napędowych Drive-E, które mają być stosowane w samochodach klasy średniej, wyższej i SUV-ach. Koncern planuje także budowę fabryki w USA.
Polskie myśliwce w powietrzu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?