Wszystko
o samochodach

Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37011 opinii. Oceń swoje auto Zamknij

Premiery / Samochody osobowe

VW e-Golf VII - pierwsze zdjęcia

Data publikacji: Autor: (pp)

Fot. Volkswagen Volkswagen opublikował pierwsze zdjęcia oraz szczegóły dotyczące modelu e-Golf. Będzie to pierwszy, seryjnie produkowany kompakt z napędem elektrycznym w historii niemieckiego producenta.

Fot. VolkswagenZ zewnątrz, zeroemisyjnego Golfa poznamy po przeprojektowanych wlotach powietrza w przednim zderzaku, a także braku końcówki układu wydechowego. Są to jedyne zmiany, do których ograniczył się producent z Wolfsburga.

Więcej nowości odnajdziemy pod karoserią Golfa. Z przodu umieszczono silnik elektryczny o mocy 115 KM, który generuje dodatkowo 270 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w czasie 11,8 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi natomiast skromne 135 km/h i jest ograniczona elektronicznie.

Litowo-jonowe baterie o pojemności 26,5 kWh zostały umieszczone w miejscu, gdzie pozostałe wersje Golfa posiadają zbiornik paliwa, czyli pod tylnymi fotelami. Ważące 250 kg akumulatory pozwalają na pokonanie 175 kilometrów bez potrzeby ich ponownego ładowania.

Kierowca będzie miał do dyspozycji trzy tryby jazdy: Normal, Eco i Range. Pierwszy z nich pozwala korzystać z całej dostępnej mocy. W trybie Eco, silnik generuje tylko 95 KM, zaś prędkość maksymalna wynosi 120 km/h. Najbardziej oszczędny jest tryb Range, który automatycznie wyłącza klimatyzację i ogranicza prędkość do 95 km/h.

Ceny tego auta nie są jeszcze znane. VW e-Golf wejdzie do produkcji w drugiej połowie 2013 roku.

Fot. Volkswagen

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Komentarze

  • alan2

    Zmiany są bardzo widoczne, ale ważne że przynajmniej mamy do dyspozycji silnik który pokona dystans ponad 175km bez ładowanie chociaż przypuszczam że to nie wszystko na co byłoby stać VW w testach robili ponad 300km więc chyba dali spory zapas

  • Andrzej (gość)

    Volkswagen z jednej strony rozwija technologię elektryczną a z drugiej jest realistą i wie że w europie niepodzielnie królują diesle. Akurat klienci Volkswagena są wręcz zapatrzeni w olej napędowy i napinanie się na prąd nie ma większego sensu.

  • alan2

    Jak popatrzymy na zdjęcia to wygląda bardzo fajnie, niezły zasięg i dobre osiągi, w środku równiez jest całkiem fajny

  • Komentarz usunięty.

Dodaj komentarz

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Volkswagen Golf zdjęcia

Volkswagen Golf dane techniczne

Wszystkie dane techniczne

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości

Volkswagen Golf opinie

Oceń swoje auto

Ogłoszenia z gratka.pl

Volkswagen Golf Cena

Części dla marki Volkswagen

Średnia cena części z Moto.Gratka.pl

Suma (średni koszt):

608 zł