Tak, jak można było oczekiwać, Golf Cabrio GTI został wyposażony w tę samą jednostkę napędową, co odmiana hatchback. Pod jego maską pracuje 2-litrowy, czterocylindrowy motor z turbodoładowaniem, który generuje 211 KM. Moc przenoszona jest na przednią oś za pośrednictwem dwusprzęgłowej skrzyni DSG. Taki układ napędowy pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 7,3 sekundy, zaś prędkość maksymalna wynosi 235 km/h.
Golf Cabrio GTI zużywa średnio 7,6 l benzyny na 100 kilometrów. Jest to o 0,3 l więcej, aniżeli w przypadku wersji hatchback.
Podobnie jak w przypadku pozostałych wersji silnikowych, dach Golfa Cabrio GTI otwiera się lub zamyka w czasie 9,5 sekundy, zaś samą operację można przeprowadzić podczas jazdy z prędkością do 30 km/h. Co ciekawe, pomimo składanego mechanizmu, samochód zachował walory praktyczne. Jego bagażnik ma pojemność 250 litrów, co jest jednym z najlepszych wyników w tej klasie.
Z zewnątrz, auto wyróżnia się body kitem znanym z zaprezentowanego w 2011 roku prototypu pojazdu i nawiązuje do zamkniętej odmiany Golfa GTI. Sportowy charakter tego kabrioletu podkreślają duże wloty powietrza w przednim zderzaku, dyfuzor pod tylnym zderzakiem oraz 17 calowe obręcze Monza, na które nałożono opony w rozmiarze 225/45.
Ceny Golfa Cabrio GTI będą zaczynały się od 27 tys. funtów (ok. 130 tys. zł).
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?