Golf GTI Cabrio jest napędzany standardowym dla tego typu konstrukcji 2-litrowym silnikiem TFSI o mocy 210 KM. Napęd przenoszony jest na przednie koła poprzez sześciobiegową manualną skrzynię biegów lub przekładnię dwusprzęgłową DSG.
**CZYTAJ TAKŻE
VW Golf Cabrio wjeżdża do salonówRuszyła produkcja nowego Golfa Cabrio**
Specjalny pakiet tuningowy obejmuje zestaw aero, nowy przedni zderzak, osłonę chłodnicy GTI z czerwonymi akcentami, tylny dyfuzor z grillem o strukturze plastra miodu oraz dwie końcówki układu wydechowego umieszczone po obu stronach zderzaka. Samochód wyróżnia się także poszerzonymi nadkolami i progami bocznymi. Całość uzupełniają imponujące
obręcze aluminiowe.
W przypadku Golfa R Cabrio oprócz fajerwerków stylistycznych można liczyć również na ekstremalne wrażenia za kierownicą. Pod maską pracuje bowiem znany z Golfa R 2-litrowy, turbodoładowany silnik produkujący 270 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest dostępny już przy 2500 obr./min. Sprint do 100 km/h zajmuje mniej niż 6 sekund a prędkość maksymalna została tradycyjnie ograniczona do 250 km/h.
Niestety, mocniejsza wersja "otwartego" Golfa prawdopodobnie nie trafi do produkcji seryjnej. Klienci mogą co najwyżej liczyć na szybkie wprowadzenie do sprzedaży wersji Golf Cabrio GTI.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?