Wszystko
o samochodach

Porady / Bezpieczeństwo

Wady układu kierowniczego w Lublinie

Data publikacji: Autor: Piotr Guttman

Doszło już do 110 awarii. Szczęściem nikt nie zginął, mimo że rozłączenie układu kierowniczego oznacza przecież utratę panowania nad samochodem.

Lubelskie Daewoo sprzedało w Polsce 40 000 Lublinów II i Lublinów III z wadą układu kierowniczego.

 

Produkowano je od marca 1997 roku do listopada roku 2000, a od maja 2000, puszczano na rynek mając pełną świadomość czynu. Naprawa kosztuje od 60 do 110 złotych.


To nic, że Daewoo nie płaci za te naprawy, bo nie ma pieniędzy, to się zdarza. Przeraża natomiast, że seulska marka, firmowała auta, które nie powinny wyjechać z fabryki. Czyniła to wiedząc o wadzie. Utrudniła odsprzedaż Lublinów i obniżyła ich cenę - zrobiła nam duże, grube świństwo. Koreańczycy pięknie wyliczyli, kto i co jest im w Polsce winien. Nie wiem - jak wycenić lubelski skandal, no i po której stronie go zaksięgować? Ponieważ wymiotło Koreańczyków tak z Lublina, jak z Żerania, nie ma z kim w tej sprawie rozmawiać.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości