Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Więcej na reklamę

Data publikacji:

Producenci samochodów przeznaczyli w pierwszym półroczu tego roku na reklamę nieco więcej niż w analogicznym okresie 2003 roku.

Według danych Expert Monitora łączne wydatki branży samochodowej na prasę, radio i telewizję wyniosły 324,3 mln zł, podczas gdy rok temu 315 mln zł.
Liderem rankingu jest Renault Polska, który przeznaczył na reklamę w pierwszym półroczu br. 38,8 mln zł - rok temu zajmował drugie miejsce, z wydatkami 31,6 mln zł. Z pierwszego na drugie miejsce spadł Fiat Auto Poland, który w tym roku wydał 30,9 mln zł (w ub.r.: 41,8 mln). Trzecią pozycję utrzymał Citroën Polska z wydatkami 29,6 mln zł (33,3 mln).
Kolejne miejsca w dziesiątce największych reklamodawców samochodowych zajmują: General Motors Polska (29,3 mln), Škoda Auto Polska (28,4 mln), Toyota Motor Poland (28,1 mln), Peugeot Polska (27 mln), Ford (21,6 mln), Volkswagen Group (21,4 mln), DaimlerChrysler Automotive Polska (9,4 mln zł).

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości