Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Wiele marek

Data publikacji: Autor: (c)

Fot. Chevrolet

Według sondażu przeprowadzonego przez instytut badawczy SMG/KRC we współpracy z instytutem analiz rynku samochodowego Samar, 52 proc. dilerów samochodowych rozważa sprzedaż nowych marek aut w swoich salonach.

 Fot. Chevrolet

Najchętniej do swojej oferty dilerzy wprowadziliby Chevrolety – zastanawia się nad tym 11 proc. ankietowanych. Ok. 7 proc. chciałoby sprzedawać samochody marki Nissan, a po 6 proc. auta Toyoty, Mazdy, Saaba, Volskswagena, Suzuki i Dacii.

 

Najczęściej rozszerzenie sprzedaży na inne marki deklarują dilerzy Opla (ponad 80 proc.), co jest związane z przejęciem przez General Motors Poland (producent Opla) dystrybucji marki Saab i wprowadzeniem do sprzedaży Chevroletów (również GM). O rozszerzeniu sprzedaży o nowe marki myśli również ponad 60 proc. sprzedawców Fiata, Seata, BMW i Suzuki.

 

Sondaż przeprowadziły w październiku SMG/KRC oraz Samar. Zebrano opinie 628 właścicieli i dyrektorów salonów samochodowych.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły
Advertisement

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości