Yamaha SR 500

ST
Niewiele jest takich motocykli, które prawie niezmienione produkowane są ponad 20 lat.

Ten klasyk zyskał sympatię tysięcy motocyklistów dzięki swej prostej
i niezawodnej konstrukcji. Jeden cylinder, brak rozrusznika elektrycznego,
bez chłodzenia cieczą i z bębnowymi hamulcami dostarcza użytkownikowi sporo
emocji.
Modele produkowane od 1984 roku są bardzo trwałe. Przy kupnie należy
go właściwie osłuchać niż oglądać. Dobry mechanik przy włączonym silniku
natychmiast stwierdzi w jakim jest stanie.
Do gruntownego przeglądu należy sprawdzenie łożyska główki ramy i wahacza
jak również amortyzatora teleskopowego. Całkowity brak plastiku, dużo chromu
i duży czterosuwowy singiel czynią z SR 500 symbol pewnej epoki.
Dane techniczne
Silnik jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, dwa zawory

Pojemność 499 ccm

Moc 27 KM

Skrzynia biegów pięciostopniowa

Prędkość maksymalna 142 km/h

Zużycie paliwa 4,9 l/100 km
Plusy

  • poręczne podwozie
  • trwały silnik
  • klasyczna sylwetka

Minusy

  • wibracje silnika
  • słabe hamulce
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty