Z rynku olejowego

(gut)
Siedmiu na dziesięciu kierowców w Polsce gdy myśli dziś "olej silnikowy", to mówi - Lotos. Co więcej, Lotos idzie w tym rankingu w górę, zaś Mobil, mimo swej kolosalnej kampanii, (nieznacznie) idzie w dół.
Z rynku olejowego

7 na 10 kierowców w Polsce gdy myśli dziś "olej silnikowy", to mówi - Lotos.Co więcej, Lotos idzie w tym rankingu w górę, zaś Mobil, mimo swej kolosalnej kampanii, (nieznacznie) idzie w dół. Powyższe wynika z badań gdańskiej pracowni BPS Consultants Poland Ltd.
Podobnie niekorzystne są notowania innych bardzo "markowych", a więc droższych olejów. Na dobrą sprawę tylko Quaker State wykazuje wśród nich tendencję wzrostu. Trzeba tu jednak pamiętać o znikomym udziale QS w polskim rynku. Relacjonujemy niektóre wnioski z badania tzw. spontanicznej znajomości marek oleju silnikowego.
Ankietowani przez BPS kierowcy odpowiadali na pytanie, jakie marki olejów są im znane.
Znajomość marek olejów
(rok wcześniej)

Lotos67 (60)
Mobil60 (61)
Castrol44 (47)
Elf29 (32)
Shell27 (40)
Aral7 (8)
Selenia5 (4)
Texaco5 (5)
BP3 (6)
Quaker State3 (2)

Przeczytaj też: Oleje silnikowe

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty