Zabytkowa Toyota wystartuje w rajdzie. Pokona 600 km

(ip)
Rajd jest organizowany od 1998 roku, a w tegorocznej odsłonie wystartuje 180 samochodów. Trasa – rozłożona na trzy dni – ma długość 600 kilometrów i prowadzi przez austriackie Alpy. Zawodnicy wjadą m. in. na wysokość ponad 2 tys. m n.p.m., a na trasie czekają na nich strome podjazdy i wiele ostrych zakrętów.Fot. Motor Presse Stuttgart
Rajd jest organizowany od 1998 roku, a w tegorocznej odsłonie wystartuje 180 samochodów. Trasa – rozłożona na trzy dni – ma długość 600 kilometrów i prowadzi przez austriackie Alpy. Zawodnicy wjadą m. in. na wysokość ponad 2 tys. m n.p.m., a na trasie czekają na nich strome podjazdy i wiele ostrych zakrętów.Fot. Motor Presse Stuttgart
W dniach 6-7 lipca 2017 roku odbędzie się dwudziesty rajd Silvretta Classic. Przez trzy dni kierowcy klasycznych samochodów będą pokonywać malowniczo położone trasy doliny Montafon. W imprezie weźmie udział słynna Isolde Holderied za kierownicą Toyoty Land Cruiser BJ42.

Na trasie rajdu Silvretta Classic pojawi się zasiadająca za kierownicą klasycznej Toyoty BJ42 słynna niemiecka zawodniczka Isolde Holderied. W latach 90. była sześciokrotnie najszybszą kobietą na Rajdzie Monte Carlo, a w 1998 i 1999 roku jako kierowca Toyota Castrol Team została mistrzynią świata w kategorii kobiet w WRC.

Rajd jest organizowany od 1998 roku, a w tegorocznej odsłonie wystartuje 180 samochodów. Trasa – rozłożona na trzy dni – ma długość 600 kilometrów i prowadzi przez austriackie Alpy. Zawodnicy wjadą m. in. na wysokość ponad 2 tys. m n.p.m., a na trasie czekają na nich strome podjazdy i wiele ostrych zakrętów.

Zobacz także: Testujemy Suzuki SX4 S-Cross

Polecamy: Co ma do zaoferowania Volkswagen up!?

Wśród startujących samochodów bardzo często pojawiają się rzadkie, klasyczne modele – zarówno te z lat dwudziestych i trzydziestych, jak i wyprodukowane w późniejszych dekadach.

Toyota BJ42 ma pod maską silnik o pojemności 3431 cm3 i mocy 90 KM. Seria 40 produkowana była przez 26 lat i dzięki swojej legendarnej już niezawodności została zapamiętana przez tysiące użytkowników na całym świecie. W sumie z fabryk Toyoty wyjechał ponad milion egzemplarzy „czterdziestek” w różnych odmianach i rozstawach osi. Montaż zakończono w 1986 roku.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty