Wszystko
o samochodach

Aktualności / Informacje

Zaufanie Polaków

Data publikacji: Autor: (c)

Fot. DaimlerChrysler Polacy chcieliby jeździć Mercedesem lub Nissanem oraz tankować na stacjach PKN Orlen i Jet. Tak wynika z badania konsumenckiego European Trusted Brands 2005 przeprowadzonego przez Reader’s Digest.

Fot. DaimlerChrysler

 

W tegorocznej edycji badania uczestniczyło ponad 24 tys. respondentów z 14 europejskich państw w tym 1 400 Polaków. Pytano ich o stosunek do produktów z 20 kategorii. Fot. Nissan Złoto European Trusted Brands wśród marek samochodowych otrzymał w Polsce Mercedes-Benz. Zebrał on największą liczbę głosów. Srebro European Trusted Brands za najwyższe notowania w kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, zaspokojenie potrzeb klientów i silny Fot. PKN Orlen wizerunek zdobył Nissan. Wśród stacji benzynowych złoto przypadło w udziale Orlenowi, a srebro Jetowi.

 

Pierwsza edycja badania European Trusted Brands odbyła się w 2001 r. Jego celem jest ustalenie grupy marek, instytucji i  zawodów cieszących się największym zaufaniem społecznym. Następnie wyróżnione marki oceniane są w ramach czterech kryteriów: jakość, wartość, wizerunek i zrozumienie potrzeb konsumenta. Badaniu poddawani są mieszkańcy  Austrii, Belgi, Czech, Finlandii, Francji, Węgier, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Portugalii, Rosji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. W 35 kategoriach wybierają marki godne zaufania: 20 marek międzynarodowych i 10 lokalnych.

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości