Wszystko
o samochodach

Wiadomości / Na drogach

Zmiany przy dworcu PKP w Szczecinie. Poprawili, ale wciąż jest źle

Data publikacji: Autor: redakcja.gdp

Zmiany przy dworcu PKP w Szczecinie. Poprawili, ale wciąż jest źle Przed dworcem PKP nigdy nie było dobrze, jeśli chodzi o ruch samochodów, ale po najnowszej regulacji wprowadzonej przez miasto też nie jest najlepiej. Świadczą o tym opinie naszych Czytelników.

Kilka razy pisaliśmy o planowanej regulacji ruchu przed Dworcem Głównym w Szczecinie i realizacji tych planów. Miasto przekonywało, że właśnie nowa organizacja ruchu unormuje stan przed dworcem.

– Przy okazji usystematyzowany został sposób parkowania samochodów poprzez namalowanie linii – przekonywał nas Dariusz Wołoszczuk z biura prasowego miasta. – Taka organizacja parkowania obowiązywała wcześniej. Jednak brak linii powodował, że kierowcy parkowali pod skosem. Wprowadzenie oznakowania poziomego pozwoliło na zwiększenie miejsc z ok. 30 do 44.

Z tymi miejscami polemizowali nasi Czytelnicy twierdząc, ze miejsc jest mniej, a nie więcej, jak to udowadniał przedstawiciel miasta. Daliśmy jednak czas, by użytkownicy przyzwyczaili się do nowych regulacji.

– To pomysł szalonych inżynierów – tak jednoznacznie ocenia po czasie nowy, narzucony sposób parkowania jeden z kierowców, który nie mógł wyjechać ze swojego miejsca mercedesem kombi, gdy po przeciwnej stronie stała taksówka. – Przyjeżdżam tu dość często i obserwuję, co się dzieje. Opuszczenia parkingu przez inny pojazd niż samochód miejski lub policję, dla których pozostawiono nadal wygodne parkowanie pod kątem, graniczy czasami z cudem.

– Miało być lepiej, ale czy jest, mam wątpliwości – to opinia kolejnej osoby. – Gdy jest chwila martwa i nie ma ruchu, może być, ale gdy ruch się zwiększa, zaczyna się cyrk. Pomimo zakazu zatrzymywania i postoju samochody jak się zatrzymywały tak się zatrzymują. I to zarówno firmy przewozowe, samochody nauki jazdy, a nawet taksówki. A te namalowane martwe pola, to fikcja, niech pan sam popatrzy, parkują na nich.

I jeszcze jedna dobitna opinia.

– Obserwuję codzienne awantury, gdy ktoś zajmie miejsce na przystankach dla przewoźników. Jest darmowa strefa płatnego parkowania dla przyczep samochodów osobowych i autobusów, ale tylko dla jednej firmy. Koperta dla osobowego w strefie kosztuje ponad 17 tys. zł rocznie, co daje jej roczną premię od miasta na poziomie co najmniej przy sześciu miejscach rzędu ponad 100 tys. zł.

Czekamy na dalsze opinie. W tym WGKiOŚ oraz ZDiTM.

Zmiany przy dworcu PKP w Szczecinie. Poprawili, ale wciąż jest źle
  • Poprzednie zdjęcie
  • 1 / 1
  • Następne zdjęcie

Zmiany przy dworcu PKP w Szczecinie. Poprawili, ale wciąż jest źle

Spodobał Ci się artykuł? Udostępnij go swoim znajomym na Facebooku i Twitterze!

Ogłoszenia motoryzacyjne pochodzą z serwisu Gratka.pl

Zobacz także

Tagi:

Brak komentarzy - napisz pierwszy

Najnowsze motofakty

Wszystkie artykuły

Motofakty mazowieckie

Top 5 motofaktów

Testy i porównania

Premiery i nowości