Pod maską BMW M3 nie pracuje już wolnossąca V-ósemka, ale rzędowa szóstka z dwiema turbosprężarkami. Dzięki nim silnik osiąga 431 KM mocy i imponujące 550 Nm maks. momentu obrotowego. Nowe M3 nie ma więc problemów z rozpędzaniem - od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,1 s. (4,3 s. w wersji z automatem) a jego prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Wersja z opcjonalnym pakietem M Driver rozpędza się do 280 km/h.
Niezależnie, czy wybierzemy limuzynę BMW M3 F80 czy coupe BMW M4 F82 emocje podczas jazdy mamy gwarantowane. Dlaczego? O tym opowie Łukasz Byśkiniewicz z TVN Turbo:
Źródło: TVN Turbo/x-news
Ceny nowego BMW M3 startują od 335 tys. zł. BMW M4 jest o 6 tys. zł droższe.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?