Do testu wybrano BMW serii 3 E36 - jeden z ulubionych samochodów młodych, gniewnych. Samochód najpierw przecięto na pół, zdemontowano też nadkola i pas przedni. Później nadwozie BMW zespawano i pomalowano. Wszystko w garażowych warunkach. Później BMW poddano testowi zderzenia czołowego, zorganizowanego w podobny sposób, jak robi to Euro NCAP. Była więc prędkość 64 km/h i uderzenie przodem samochodu w odkształcalną przeszkodę.
Oto jak zachowało się pospawane BMW E36:
A tak wypadło BMW 3 E36 w teście Euro NCAP. W tym przypadku był to fabrycznie nowy samochód:
Euro NCAP przeprowadziło test w 1997 r. BMW E36 dostało półtorej gwiazdki.
Zobacz też: Testujemy używane BMW 316i E36 - nie tylko dla młodych gniewnych
(DKO)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?